در حال بارگذاری اطلاعات

-

ال جی

تکنولوژی‌ و فناوری‌های روز بکار گرفته شده در محصولات ال‌جی، تولید محصولات منحصر به فرد در کنار طراحی های بی‌نظیر می‌تواند یکی از منابع سرمایه‌گذاری در آینده محسوب شود. در سال 2014 شرکت ال‌جی ، شامل 4 واحد کسب و کار - سرگرمی های خانگی، موبایل، لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع و قطعات خودرو- با ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

جشنواره ویژه تلویزیون های ال جی

اردیبهشت 1397,24 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

حدود یک ماه دیگر جام جهانی با همه شور و هیجان خود میهمان خانه ما می‌شود. رویدادی که حتی اگر اهل فوتبال هم نباشید حتماً توجه شما را جلب می‌کند. با اینکه لذت دیدن مسابقات جام‌جهانی در استادیوم و از نزدیک است، ولی بسیاری از ما با توجه شرایط، از طریق تلویزیون به کنار این مستطیل سبز می‌رویم.

البته هر تلویزیونی نمی‌تواند ما را به فضای ورزشگاه نزدیک کرده و جزئیات تصویر و صدا را به خوبی پخش کند. اما در این میان تلویزیون‌های OLED و Super UHD ال‌جی با بهترین کیفیت تصویر ممکن و برترین تکنولوژی ها  در دنیای تلویزیون همچون Nano cell، توانسته نظر بسیاری از ایرانی‌ها را در این خصوص جلب کرده و آنها را به خرید این تلویزیون ها علاقه‌مند کند. ال جی و گلدیران با توجه به این علاقه مردم، در جشنواره‌ ویژه تلویزیون خود قصد دارد تا تلویزیون‌های OLED و Super UHD ال‌جی را با تخفیف‌های ویژه در اختیار مشتریان گرامی بگذارد. این جشنواره به مدت محدود از تاریخ 22 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

در این جشنواره تخفیفات محصولی براساس جدول جشنواره در نظر گرفته شده است. همچنین جهت دریافت تخفیفات لازم است محصول خود را از طریق شرکت گلدیران نصب نمایید. لازم به ذکر است مهلت نصب تا سه روز بعد از پایان جشنواره ( که متعاقبا اعلام می‌شود) خواهد بود.

در ضمن برای تلویزیون‌های مدل OLED77W7T و   OLED65W7در صورت خرید و نصب در بازه جشنواره، علاوه بر تخفیفات اعلام شده، مشتریان می‌توانند یکی از هدایای نصب اختصاصی رایگان که به دو صورت انجام می‌شود را انتخاب کنند. در حالت اول نصب به همراه ایجاد تغییرات لازم در دیواره محل نصب (شخصی‌سازی به درخواست مشتری) انجام شده و در حالت دوم امکان ارائه و نصب استند ویژه این مدل به درخواست مشتری وجود دارد.

شرایط  جشنواره :

  • جشنواره ویژه تلویزیون های ال جی از تاریخ 22 اردیبهشت ماه 1397 به مدت محدود در جریان خواهد بود.
  • در این جشنواره تخفیفات  محصولی بر اساس جدول جشنواره در نظر گرفته شده است.
  • جهت دریافت این تخفیفات، لازم است محصول خود را از طریق شرکت مشتریان گلدیران نصب نمایید.لازم به ذکر است مهلت نصب تا 3 روز بعد از پایان جشنواره(که متعاقباً اعلام می گردد) خواهد بود.
  • برای تلویزیون های مدل OLED77W7T و OLED65W7T در صورت خرید و نصب  در بازه جشنواره، علاوه بر تخفیفات اعلام شده، مشتریان محترم در صورت تمایل مشمول یکی از هدایای نصب اختصاصی رایگان ذیل به انتخاب خود خواهند شد:​
  • امکان ارائه و نصب استند ویژه این مدل به درخواست مشتری
  • نصب به همراه ایجاد تغییرات لازم در دیواره محل نصب(شخصی سازی به درخواست مشتری)
  • جهت دریافت این تخفیفات، حتماً توضیحات نحوه ی شارژ کارت را مطالعه نمایید.
  • استفاده از مزایای این جشنواره مشروط به خرید محصولات قید شده درجدول جشنواره و با گارانتی گلدیران و صرفاً از نمایندگی های مجاز این شرکت و نصب محصول از طریق شرکت مشتریان گلدیران است.

منبع:ال جی

الال تلویزیونال جشنوارهال جیال هایال ویژهتلویزیونتلویزیون التلویزیون جشنوارهتلویزیون جیتلویزیون هایتلویزیون ویژهجشنوارهجشنواره الجشنواره تلویزیونجشنواره جیجشنواره هایجشنواره ویژهجیجی الجی تلویزیونجی جشنوارهجی هایجی ویژههایهای الهای تلویزیونهای جشنوارههای جیهای ویژهویژهویژه الویژه تلویزیونویژه جشنوارهویژه جیویژه های