در حال بارگذاری اطلاعات

-

ال جی

تکنولوژی‌ و فناوری‌های روز بکار گرفته شده در محصولات ال‌جی، تولید محصولات منحصر به فرد در کنار طراحی های بی‌نظیر می‌تواند یکی از منابع سرمایه‌گذاری در آینده محسوب شود. در سال 2014 شرکت ال‌جی ، شامل 4 واحد کسب و کار - سرگرمی های خانگی، موبایل، لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع و قطعات خودرو- با ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

ساعت هوشمند جدید ال جی موفق به کسب تاییدیه FCC‌ شد

اردیبهشت 1397,18 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

ساعت هوشمند جدید ال جی مجهز به سیستم عامل Wear OS موفق به کسب تاییدیه FCC‌ شد.

به نظر می‌رسد ال جی امسال از یک گجت پوشیدنی جدید پرده برداری خواهد کرد. البته نخستین جزئیات مربوط به ساعت هوشمند جدید ال جی را تا ساعاتی دیگر می‌توانیم دریافت کنیم. نمایشگاه Google I/O از ساعاتی دیگر آغاز به کار خواهد کرد و آن بهترین زمانی خواهد بود تا غول جستجوی جهان از یک محصول جدید پرده برداری کند.

اگرچه این نخستین باری نیست که در مورد ساعت هوشمند جدید ال جی می‌شنویم، بلکه برای اولین بار است که شاهد انتشار برخی از تصاویر مربوط به این محصول پوشیدنی هستیم. به نظر می‌رسد این ساعت با شماره مدل W315 موفق به کسب تاییدیه FCC شده است. با توجه به ساعت‌های هوشمند پیشین ال جی که با شماره مدل‌های W270 و W280 عرضه شده بودند، اینگونه به نظر می‌رسد که این ساعت جدید یک جهش بزرگ رو به جلو است.

جزئیات ساعت هوشمند جدید ال جی

متاسفانه به جز چندین تصویر که رابط کاربری و آی دی اف سی سی ساعت هوشمند جدید ال جی را به نمایش می‌گذارند، جزئیات خیلی زیادی از این ساعت در دسترس نیست. با این حال، اینگونه به نظر می‌رسد که FCC بلوتوث و وای فای این ساعت را آزمایش کرده است که نشان می‌دهد فاقد اتصال سلولار خواهد بود.

ما انتظار داریم جزئیات بیشتری از ساعت هوشمند جدید ال جی را در نمایشگاه Google I/O 2018 که تا چند ساعت دیگر برگزار می‌شود دریافت کنیم. حال آنکه آیا واقعا ال جی این هفته از یک ساعت هوشمند جدید پرده برداری خواهد کرد یا خیر، مشخص نیست.

منبع:گجت نیوز

"ساعتFCC‌FCC‌ الFCC‌ بهFCC‌ تاییدیهFCC‌ جدیدFCC‌ جیFCC‌ ساعتFCC‌ شدFCC‌ کسبFCC‌ موفقFCC‌ هوشمندالال FCC‌ال بهال تاییدیهال جدیدال جیال ساعتال شدال کسبال موفقال هوشمندبهبه FCC‌به البه تاییدیهبه جدیدبه جیبه ساعتبه شد:به کسببه موفقبه هوشمندتاییدیهتاییدیه FCC‌تاییدیه التاییدیه بهتاییدیه جدیدتاییدیه جیتاییدیه ساعتتاییدیه شدتاییدیه کسبتاییدیه موفقتاییدیه هوشمندجدیدجدید FCC‌جدید الجدید بهجدید تاییدیهجدید جیجدید ساعتجدید شدجدید کسبجدید موفقجدید هوشمندجیجی FCC‌جی الجی بهجی تاییدیهجی جدیدجی ساعتجی شدجی کسبجی موفقجی هوشمندساعت FCC‌ساعت الساعت بهساعت تاییدیهساعت جدیدساعت جیساعت شدساعت کسبساعت موفقساعت هوشمندشدشد FCC‌شد الشد تاییدیهشد جدیدشد جیشد ساعتشد کسبشد موفقشد هوشمندشد: بهکسبکسب FCC‌کسب الکسب بهکسب تاییدیهکسب جدیدکسب جیکسب ساعتکسب شدکسب موفقکسب هوشمندموفقموفق FCC‌موفق الموفق بهموفق تاییدیهموفق جدیدموفق جیموفق ساعتموفق شدموفق کسبموفق هوشمندهوشمندهوشمند FCC‌هوشمند الهوشمند بههوشمند تاییدیههوشمند جدیدهوشمند جیهوشمند ساعتهوشمند شدهوشمند کسبهوشمند موفق