در حال بارگذاری اطلاعات

-

ال جی

تکنولوژی‌ و فناوری‌های روز بکار گرفته شده در محصولات ال‌جی، تولید محصولات منحصر به فرد در کنار طراحی های بی‌نظیر می‌تواند یکی از منابع سرمایه‌گذاری در آینده محسوب شود. در سال 2014 شرکت ال‌جی ، شامل 4 واحد کسب و کار - سرگرمی های خانگی، موبایل، لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع و قطعات خودرو- با ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

معرفی ال جی 7 ThinQ روز ۱۲ اردیبهشت

فروردین 1397,21 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

ال‌جی با تایید نام نسل جدید پرچمدارش، اعلام کرده که جی 7 ThinQ را روز ۱۲ اردیبهشت ماه رونمایی خواهد کرد.

در هفته‌های اخیر شاهد انتشار اخبار و شایعات متعددی در رابط به نسل جدید پرچمدار ال جی بودیم. شایعات منتشر شده نشان از این داشت که ال‌جی در نظر دارد تا نام جدید گوشی‌هوشمند پرچمدارش را LG G7 ThinQ تعیین کند که دلیل آن استفاده از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است. براساس جدیدترین اطلاعات ارائه شده ال‌جی نسل جدید گوشی‌هوشمندش را طی مراسمی که ۱۲ اردیبهشت ماه یا ۲ می در شهر نیویورک برگزار می‌کند، رونمایی خواهد کرد. جی ۷ تین‌کیو روز سوم می یا ۱۳ اردیبهشت ماه نیز طی مراسمی در شهر سئول کره‌ رونمایی خواهد شد.

ال‌جی اعلام کرده که جی ۷ تین‌کیو از قابلیتی با نام Empathic AI بهره می‌برد که در واقع یک هوش مصنوعی با ویژگی‌هایی نظیر هوش انسانی است. هنوز روشن نیست که گوشی‌هوشمند جدید ال‌جی با این هوش مصنوعی چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از این‌رو باید تا زمان عرضه‌ی این گوشی به انتظار بنشینیم.

صبح امروز شاهد انتشار تصویر رندری از ال‌جی جی ۷ تین‌کیو بودیم که از یک بریدگی شبیه به آیفون ۱۰ بهره می‌برد. ال‌جی جی ۷ تین‌کیو در پنج رنگ خاکستری پلاتینیومی، آبی، آبی مات، گل سرخی و مشکی راهی بازار خواهد شد. از دیگر ویژگی‌هایی این گوشی که در تصاویر رندر شاهد انتشار آن بودیم باید به دوربین دوگانه در پنل پشتی اشاره کرد.

از جمله‌ی مشخصات فنی مورد انتظار برای ال‌جی جی ۷ تین‌کیو باید به بهره‌گیری از اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دوربینی با دیافراگم f/1.5 اشاره کرد که امکان عکاسی در محیط‌های کم نور را نیز فراهم می‌کند.

منبع:زومیت

12۱۲ 7۱۲ ThinQ۱۲ اردیبهشت۱۲ ال۱۲ جی۱۲ روز۱۲ معرفی77 ۱۲7 ThinQ7 اردیبهشت7 ال7 جی7 روز7 معرفیThinQThinQ ۱۲ThinQ 7ThinQ اردیبهشتThinQ ‌ال‌ThinQ جیThinQ روزThinQ معرفیاردیبهشتاردیبهشت ۱۲اردیبهشت 7اردیبهشت ThinQاردیبهشت الاردیبهشت جیاردیبهشت روزاردیبهشت معرفیالال ۱۲ال 7‌ال‌ ThinQال اردیبهشتال جیال روزال‌ معرفیجیجی ۱۲جی 7جی ThinQجی اردیبهشتجی الجی روزجی معرفیروزروز ۱۲روز 7روز ThinQروز اردیبهشتروز الروز جیروز معرفیمعرفیمعرفی ۱۲معرفی 7معرفی ThinQمعرفی اردیبهشتمعرفی ال‌معرفی جیمعرفی روز