در حال بارگذاری اطلاعات

-

شاتل

شرکت توسعه مجازی شاتل، بزرگترین شرکت فارسی زبان در زمینه خدمات طراحی و توسعه وب سایت در سطح جهان می باشد. این شرکت با توجه به تجربه چندین ساله و با استفاده از متخصصین حرفه ای خود در کشور کانادا و ایران (که مجموعه ای از بهترین متخصصین در رشته خود را تشکیل می دهند ) هدف اصلی را ارائه بهترین کیفیت کاری...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

شرایط ویژه برای خرید بسته‌های ترافیک شاتل

فروردین 1397,19 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

مشتریان اینترنت ثابت شاتل می‌توانند از تاریخ ۱۸ تا ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ بسته‌های ترافیک ۱۰۰ و ۲۰ گیگابایتی شاتل را با ۳۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

بر این اساس بسته ۱۰۰ گیگابایتی به قیمت ۱۱۵٬۷۸۰ تومان و بسته ۲۰ گیگابایتی به قیمت ۲۸٬۰۰۰ تومان در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. گفتنی‌ست مبلغ مالیات بر ارزش افزوده نیز به قیمت این دو بسته افزوده خواهد شد.

برای تهیه این بسته‌ها می‌توانید در بازه زمانی یاد شده به وب‌سایت یا اپلیکیشن مای شاتل مراجعه کنید. (برای دانلود و نصب اپلیکیشن مای‌شاتل می‌توانید به وب‌سایت شاتل مراجعه فرمایید.)

منبع:شاتل

برایبرای بسته‌هایبرای ترافیکبرای خریدبرای شاتلبرای شرایطبرای ویژهبسته‌هایبسته‌های برایبسته‌های ترافیکبسته‌های خریدبسته‌های شاتلبسته‌های شرایطبسته‌های ویژهترافیکترافیک برایترافیک بسته‌هایترافیک خریدترافیک شاتلترافیک شرایطترافیک ویژهخریدخرید برایخرید بسته‌هایخرید ترافیکخرید شاتلخرید شرایطخرید ویژهشاتلشاتل برایشاتل بسته‌هایشاتل ترافیکشاتل خریدشاتل شرایطشاتل ویژهشرایطشرایط برایشرایط بسته‌هایشرایط ترافیکشرایط خریدشرایط شاتلشرایط ویژهویژهویژه برایویژه بسته‌هایویژه ترافیکویژه خریدویژه شاتلویژه شرایط