در حال بارگذاری اطلاعات

-

جانبو

در سال 2011 فروشگاه های تخفیفی زنجیره ای جانبو با هدف عرضه مواد غذایی و لوازم مصرفی با کیفیت بالا و تا حد امکان با قیمت مناسب به مصرف کنندگان فعالیت خود را آغاز نمود. فروشگاه های جانبو به عنوان اولین فروشگاه های دارای تخفیف مستمردر ایران تاسیس گردید وهمواره سعی دارد با ارائه 800 محصول با کیفیت، خدما...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

اعطای گواهی‌نامه شرکت خلاق به فروشگاه اینترنتی اُکالا

ششمین و بزرگترین شعبه آقای فرش در شهر تاریخی اصفهان افتتاح خواهد شد

بازدید مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای افق کوروش از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

اعطای تندیس بخش مردمی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به اکالا

همزمانی پنج سالگی افق کوروش با درج نماد این شرکت در بورس

جشنواره کارتخوان‌های سامان در فروشگاه‌های جانبو

اسفند 1396,05 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

جشنواره نوروزی خرید از کارتخوان‌های سامان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو تا 29 اسفند ماه ادامه دارد.

در پایان این جشنواره سه دستگاه پژو پارس به قید قرعه به افرادی که از کارتخوان‌های این فروشگاه خرید کنند، اهدا خواهد شد.براساس این گزارش، هر ۵۰ هزار تومان خرید با هریک از کارت‌های شتابی یک امتیاز و هر ۵۰ هزار تومان خرید با هریک از انواع کارت‌های سامان دو امتیاز برای شرکت در قرعه‌کشی خواهد داشت.

این گزارش حاکی است، فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو بیش از 600 شعبه در سراسر کشور دارد که تمام شعب آن به کارتخوان‌های پرداخت الکترونیک سامان متصل است. همچنین بیش از 70 شعبه آن به دستگاه‌های خودپرداز بانک سامان مجهز است.

گفتنی است، شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) با در اختیار داشتن بیش از 750هزار کارتخوان فروشگاهی، رتبه دوم سهم از بازار تراکنش‌های این ابزار پذیرش را در اختیار دارد.

منبع:بانک سامان

جانبوجانبو جشنوارهجانبو درجانبو سامانجانبو فروشگاه‌هایجانبو کارتخوان‌هایجشنوارهجشنواره جانبوجشنواره درجشنواره سامانجشنواره فروشگاههایجشنواره کارتخوان‌هایدردر جانبودر جشنوارهدر ساماندر فروشگاههایدر کارتخوان‌هایسامانسامان جانبوسامان جشنوارهسامان درسامان فروشگاه‌هایسامان کارتخوان‌هایفروشگاههایفروشگاه‌های جانبوفروشگاههای جشنوارهفروشگاههای درفروشگاه‌های سامانفروشگاه‌های کارتخوان‌هایکارتخوان‌هایکارتخوان‌های جانبوکارتخوان‌های جشنوارهکارتخوان‌های درکارتخوان‌های سامانکارتخوان‌های فروشگاه‌های