در حال بارگذاری اطلاعات

-

سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، از زمان تأسیسش در شهر سوون کره، همچنان رشد کرده، به پیشتازی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان تبدیل شده است و بیش از 200 شرکت فرعی را در سراسر جهانمدیریت می‌کند. محصولات این شرکت شامل لوازم خانگی مثل تلویزیون‌، مانیتور، یخچال، و ماشین لباسشویی، و همچنین محصولات اصلی ارتباطات راه د...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

جشنواره زمستانه لوازم خانگی سامسونگ

بهمن 1396,10 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

جشنواره زمستانه لوازم خانگی سامسونگ از اواسط دی‌ماه آغاز شده و در آن، محصولات متنوع سامسونگ مانند یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و جاروبرقی با هدایای ویژه نقدی به مشتریان ارائه می‌شود.

جشنواره زمستانه سامسونگ برای خریداران لوازم خانگی طرحی را پیش‌بینی کرده تا با خرید سبد‌ ویژه‌ای شامل جاروبرقی Prince، مایکروفر SAMI 12، ماشین ظرفشویی D164، ماشین لباسشویی H147 و یخچال رومانو هدیه نقدی 20 میلیون ریالی دریافت کنند.

به جز این برای خرید هر یک از محصولات سامسونگ هدیه‌ای ارزشمند در نظر گرفته شده است که بر این اساس خریداران لوازم خانگی سامسونگ از 500 هزار تا 10 میلیون ریال هدیه نقدی دریافت خواهند کرد.

از میان محصولات متنوع لوازم خانگی سامسونگ سه مدل یخچال رومانو، French5 و French4 هدیه نقدی 10 میلیون ریالی را شامل می‌شود. پس از آن یخچال های ساید بای ساید FSR هستند که خریداران سه مدل FSR2، FSR12 و FSR14 هدیه 7 میلیون ریالی را دریافت خواهند کرد. جدیدترین نسل ماشین های لباسشویی سامسونگ به اسم ادواش، از دیگر محصولاتی هستند که با هدایای مناسب در این جشنواره ارائه شده است. در روزهای جشنواره می‌توانید لباسشویی خودتان را به ادواش‌های مدل Q1479 یا Q1468 ارتقا داده و از هدیه 2 میلیون ریالی بهره‌مند شوید یا ادواش مدل J1477 را انتخاب کنید که در این حالت هدیه‌ یک و نیم میلیون ریالی به شما اهدا خواهد شد.

البته لیست محصولات عرضه شده در جشنواره زمستانه لوازم خانگی سامسونگ به همین جا ختم نمی‌شود. انواع ماشین های ظرفشویی، مایکروفر و جاروبرقی هم با هدایای متنوع انتظار شما را می‌کشند. در یک کلام می‌توان گفت اگر قصد خرید وسیله‌ای نو برای خانه‌تان دارید، چه خریدی کلی مثل جهیزیه عروس‌خانم یا خرید‌های موردی مثل ارتقای یخچال و لباسشویی، پیش از هر تصمیم‌گیری حتما نگاهی به هدایای نقدی ارائه شده در جشنواره زمستانه سامسونگ داشته باشید.

جشنواره زمستانه لوازم خانگی سامسونگ از اواسط دی ماه آغاز شده و تنها برای مدتی محدود ادامه خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره زمستانه سامسونگ می‌توانید به سایت سامسونگ به نشانی www.samsung.com یا سایت سام سرویس (samservice.com) مراجعه کنید.

منبع:گجت نیوز

جشنوارهجشنواره خانگیجشنواره زمستانهجشنواره سامسونگجشنواره لوازمخانگیخانگی جشنوارهخانگی زمستانهخانگی سامسونگخانگی لوازمزمستانهزمستانه جشنوارهزمستانه خانگیزمستانه سامسونگزمستانه لوازمسامسونگسامسونگ جشنوارهسامسونگ خانگیسامسونگ زمستانهسامسونگ لوازملوازملوازم جشنوارهلوازم خانگیلوازم زمستانهلوازم سامسونگ