در حال بارگذاری اطلاعات

-

شاتل

شرکت توسعه مجازی شاتل، بزرگترین شرکت فارسی زبان در زمینه خدمات طراحی و توسعه وب سایت در سطح جهان می باشد. این شرکت با توجه به تجربه چندین ساله و با استفاده از متخصصین حرفه ای خود در کشور کانادا و ایران (که مجموعه ای از بهترین متخصصین در رشته خود را تشکیل می دهند ) هدف اصلی را ارائه بهترین کیفیت کاری...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

شرایط ویژه خرید از روکولند برای کاربران شاتل و شاتل موبایل در شهر تهران

دی 1396,13 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

کاربران شاتل و شاتل موبایل در شهر تهران می‌توانند از امروز تا ۲۲ دی ۱۳۹۶ از تخفیف ویژه شاتلی‌ها در فروشگاه آنلاین روکولند بهره‌مند شوند.

بر اساس توافق‌های صورت گرفته با سوپرمارکت آنلاین روکولند، مشتریان شاتل و شاتل‌موبایل در شهر تهران می‌توانند از امروز با دریافت کد تخفیف در ۲ خرید از خریدهای خود از وب‌سایت روکولند ۲۰ درصد تخفیف دریافت کنند.

دریافت کد تخفیف برای مشتریان شاتل با مراجعه به پورتال my.shatel.ir، منوی خدمات مشترکین و برای مشتریان شاتل موبایل از طریق پیامک امکان‌پذیر است.برای ارایه کد تخفیف در سایت روکولند در مرحله پرداخت، ردیفی برای درج کد پیش‌بینی شده است که کاربران باید کد دریافت شده را در این محل وارد کنند.

منبع:شاتل

برایبرای تهرانبرای خریدبرای روکولندبرای شاتلبرای کاربرانبرای موبایلتهرانتهران برایتهران خریدتهران روکولندتهران شاتلتهران کاربرانتهران موبایلخریدخرید برایخرید تهرانخرید روکولندخرید شاتلخرید کاربرانخرید موبایلروکولندروکولند برایروکولند تهرانروکولند خریدروکولند شاتلروکولند کاربرانروکولند موبایلشاتلشاتل برایشاتل تهرانشاتل خریدشاتل روکولندشاتل کاربرانشاتل موبایلکاربرانکاربران برایکاربران تهرانکاربران خریدکاربران روکولندکاربران شاتلکاربران موبایلموبایلموبایل برایموبایل تهرانموبایل خریدموبایل روکولندموبایل شاتلموبایل کاربران