در حال بارگذاری اطلاعات

-

ال جی

تکنولوژی‌ و فناوری‌های روز بکار گرفته شده در محصولات ال‌جی، تولید محصولات منحصر به فرد در کنار طراحی های بی‌نظیر می‌تواند یکی از منابع سرمایه‌گذاری در آینده محسوب شود. در سال 2014 شرکت ال‌جی ، شامل 4 واحد کسب و کار - سرگرمی های خانگی، موبایل، لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع و قطعات خودرو- با ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

هشت برنده خوش‌شانس ال جی؛ هشت سفر رویایی از نیشابور و ساری و تبریز تا بارسلون و پاریس و وین

شهریور 1396,08 سرویس خبری

جشنواره چیدن آرزوها عنوان جشنواره‌ای بود که توسط ال‌جی و گلدیران  در ماه رمضان برپا شد، جشنواره‌ای که در نهایت به قید قرعه، هشت شرکت‌کننده را با یک همراه به سفرهایی که خودشان آرزو کردند، خواهد فرستاد. سفرهایی خاطره‌انگیز و استثنایی که قرار است، شگفت انگیزترین و لذت‌بخش‌ترین اتفاقات زندگی مشتریان ال‌جی و گلدیران را رقم بزند.

نکته جالب اینکه هیچ یک از برنده‌ها، از برنده شدن خود در قرعه کشی و سفری که  پیش رو داشتند، اطلاعی نداشته و دعوت به این مراسم را تنها یک مهمانی ساده به پاس تشکر از خرید محصولات ال جی می‌دانستند؛ اما طی برنامهای غافلگیرکننده متوجه برنده شدن خود در قرعهکشی و حضور در سفرهای رویایی شدند..

پدربزرگ 80 ساله به همراه  نوه در دیزنی لند

اولین برنده خوش‌شانس پدربزرگ 80 ساله‌ای بود که متوجه برنده شدن سفر هشت روزه خود به پاریس و بازدید از دیزنی لند شد. او که با خرید ماشین لباسشویی در قرعه‌کشی این جشنواره شرکت کرده بود، علت انتخاب سفر به پاریس و بازدید از دیزنی لند را نوه اش عنوان می‌کند و در این باره می‌گوید نوه من این سفر را برای من انتخاب و پیامک را ارسال کرده بود و من در جریان این انتخاب نبودم.

اما این پدربزرگ از حالا همراه خود را برای این سفر نیز تعیین کرده است و به ما می‌گوید نوه‌ام در این سفر همراه من خواهد بود، من به قدمت و اصالت پاریس علاقه دارم و نوه‌ام هم به دیزنی لند، پس طبیعی است هر دو با هم راهی این سفر شویم.

او در رابطه با انتخاب محصول ال‌جی هم می‌گوید من محصولات ال‌جی را با معرفی پسرم شناختم، به اصرار او پیش از این یک تلویزیون خریداری کرده بودم و به دلیل رضایت کامل از خدمات پس از فروش شرکت گلدیران، برای خرید ماشین لباسشویی هم به سراغ ال‌جی رفتم و خوشحالم که این بار هم رضایتم از ال‌جی و گلدیران فراهم شد.

سید حسین هاشمیان، بازنشسته و ساکن تهران است، او مسن‌ترین برنده سفرهای رویایی بود که در نهایت توانست سفر هشت روز و هفت شب در پاریس و بازدید رایگان از دیزنی لند را به نام خود بزند.

ماه عسل دور اروپا با کشتی کروز

سفر دور اروپا با کشتی کروز قطعا می‌تواند از جذاب‌ترین اتفاقات زندگی هرکسی باشد و این بار قرعه شانس برای تجربه این اتفاق شیرین به نام زوج جوانی افتاد که تنها یک ماه از مراسم ازدواج خود را پشت سر گذاشته بودند. نکته جالب در این باره اینکه زوج لاهیجانی موردنظر، شهریورماه را از پیش برای ماه عسل خود انتخاب کرده بودند اما حالا می‌توانند این اتفاق را با بهترین کیفیت و خاطره‌انگیزترین شرایط پشت سر بگذارد.

آنها درباره علت انتخاب این سفر می‌گویند ما هر انتخابی که داشته باشیم، سعی می‌کنیم بهترین را مدنظر قرار دهیم، در انتخاب این سفر نیز با هم قرار گذاشتیم از نظر خودمان بهترین سفر را انتخاب کنیم، ما حتی این سفر را در ذهنمان تجسم کرده بودیم، اما هرگز فکر نمی‌کردیم امروز برنده شویم.

علت حضور این زوج در جشنواره و مراسم قرعه‌کشی، خرید جهیزیه بود، آنها در حالی پا به خانه بخت گذاشته بودند که لوازم خانگی خود برای تکمیل جهیزیه را از ال‌جی انتخاب کرده بودند.

خدمات پس از فروش گلدیران، مهم‌ترین علت انتخاب این برند توسط این زوج جوان بود، آنها در این باره می‌گویند برندهای بسیاری به ایران آمدند و نتوانستند موفق شوند که علت آن کیفیت ارائه خدمات بود، اینکه خیالتان راحت باشد حتی اگر اتفاقی هم برای محصولتان بیفتد، گلدیران به آن رسیدگی می‌کند باعث می‌شود همیشه این برند را مدنظر داشته باشید.

امیرعلی عباسی، مشغول کار ساخت و ساز و ساکن لاهیجان است که به همراه همسر محترم، دوران ماه عسل خود را عازم سفر هشت روزه تور کشتی کروز دور اروپا و بازدید از دیدنی‌های کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه خواهند شد.

علاقه به طبیعت زوج تبریزی را به مالدیو کشاند

زوج تبریزی برنده‌های بعدی بودند که متوجه سفر پیش روی خود شدند، آنها در رابطه با حضور در این مراسم می‌گویند با خرید ساید بای ساید ال‏جی متوجه شدیم می‌توانیم شانس خود را بسنجیم، اما کاملاً ناامیدانه در قرعه‌کشی حضور یافتیم؛ چرا که تاکنون بارها و بارها در قرعه‌کشی‌های مختلف شرکت کردیم و هیچ وقت برنده نشدیم، به همین خاطر امیدی به پیروز شدن نداشتیم.

آنها می‌گویند چون حدس می‌زدیم خیلی‌ها سفرهای پاریس و سوئیس و اسپانیا را انتخاب کنند، مالدیو را انتخاب کردیم تا شانس برنده شدنمان بیشتر شود. البته ما علاقه زیادی به طبیعت داریم و تعریف جزایر مالدیو را بسیار شنیده بودیم.

آنها در رابطه با علت انتخاب محصولات ال‌جی می‌گویند ما تحقیقات زیادی کردیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم و تقریباً از همه کسانی که سوال می‌کردیم از خدمات خوب گلدیران می‌گفتند.

این زوج درباره حضور خود در این مراسم هم می‌گویند زمانی که با ما تماس گرفتند حتی نپرسیدیم برای چه باید به تهران بیایم و تصورمان حضور در یک مراسم ساده بود، اما وقتی متوجه شدیم که برنده سفر به مالدیو شده ایم، بسیار شگفت‌زده شدیم و فهمیدیم ما آن‌قدرها هم بدشانس نیستیم.

کریم محمودی، تولیدکننده لوازم‌خانگی به همراه خود خانواده خود در تبریز زندگی می‌کنند، آنها برنده سفر هفت روز و شش شب در جزایر مالدیو شدند.

سفر از نیشابور به بارسلون برای دیدن مسی و دوستان

زوج نیشابوری یک سال و سه ماه پس از مراسم ازدواج خود شاید غافلگیرکننده‌ترین خبر زندگی‌شان را شنیدند، علی‌اکبر که علاقه زیادی به دیدن بازی‌های بارسا و یا رئال دارد به همراه همسرش، پس از خرید لباسشویی سفر اسپانیا را انتخاب کرد تا شاید بدین ترتیب بتواند به آرزوی دیرینه خود جامه عمل بپوشاند و همین اتفاق هم افتاد.

آنها می‌گویند با ما تماس گرفتند و گفتند برای تشکر از خرید محصولات ال جی به تهران بیاییم و ما هم تصوری از برنده شدن نداشتیم، واقعیت این است که الان باورمان نمی‌شود این سفر را برنده شدیم و فکر می‌کنم باید چند ساعت بگذرد تا باور کنیم که می‌توانیم به اسپانیا و تماشای بازی بارسلونا و یا رئال مادرید برویم.

آنها درباره علت انتخاب محصولات ال‌جی می‌گویند چندی پیش قصد خرید یک ماشین لباسشویی داشتیم، برادرم پیشنهاد خرید ال‌جی را به من داد، با توجه به حضور ما در شهر نیشابور برایمان خیلی مهم بود که بتوانیم از خدمات محصولی که خرید می‌کنیم استفاده کنیم و وقتی برادرم این اطمینان را به ما داد از ال‌جی خرید کردیم.

سید علی‌اکبر حسینی، باغ دار است که به همراه همسر خود در نیشابور زندگی می‌کند، آنها در این مراسم برنده سفر به اسپانیا و تماشای بازی‌های فوتبال بارسلونا و یا رئال مادرید در باشگاه‌های این تیم‌ها شدند.

گوش سپردن به اولین اپرای زندگی

یک زوج دیگر از یکی از شهرهای ایران توانستند سفری هیجان‌انگیز دیگری از این جشنواره را به نام خود رقم بزنند، این بار یک زوج میانسال از شهر ساری خود را به عنوان یکی از برنده‌ها معرفی کردند، خانم جوادی در حالی برای این قرعه‌کشی در تهران حضور یافت که همسر او به دلیل مشغله کاری موفق به حضور در این مراسم نشده بود.

او درباره علت سفر انتخابی خود می‌گوید چندی پیش به دنبال خرید ماشین ظرفشویی و لباسشویی بودیم که ال‌جی را انتخاب کردیم. من اصلاً در جریان نبودم، همسرم پیامک حضور در قرعه‌کشی و انتخاب سفر را ارسال کرد و پس از آن من فهمیدم که او کجا را انتخاب کرده است.

او درباره انتخاب محصولات ال‌جی می‌گوید سال گذشته برای دخترم یک ماشین ظرفشویی خریداری کردیم، زمانی که می‌خواستیم برای خودمان نیز این اجناس را خرید کنیم او با رضایت کامل اصرار داشت ما نیز محصولات ال‌جی را انتخاب کنیم، رضایت او برای ما مهم بود و به همین دلیل با کمترین تحقیق به سراغ محصولات ال‌جی رفتیم.

خانم جوادی که به همراه همسر خود در شهر ساری زندگی می‌کند درباره همراه خود می‌گوید اگر مشغله همسرم اجازه حضور به او ندهد بدون درنگ به همراه دخترم به این سفره به یادماندنی می‌روم، آنها می‌توانند لذت سفر به کشورهای سوئیس و اتریش و تماشای اپرا در بهترین سالن‌های اپرا را تجربه کنند.

یک ماه عسل دیگر، این بار در هند و چین

یک زوج جوان دیگر از برنده‌های خوشبخت یکی از سفرهای جادویی بودند، ال‌جی و گلدیران به سراغ یک زوج دیگر آمدند تا یک ماه عسل رویایی دیگر برای مشتریان خود مهیا کنند. خانم جوانی که در این مراسم حضور دارد می‌گوید پس از تماس با ما گفتند برای تشکر از انتخاب محصولات ال جی، در یک مهمانی ناهار حضور پیدا کنیم، حتی من پرسیدم که این مهمانی مربوط به قرعه‌کشی است که در پاسخ گفتند خیر، به همین دلیل وقتی خبر برنده شدنمان را شنیدم به شدت غافلگیر شدم.

او به نکته جالبی هم اشاره می‌کند و می‌گوید ماه آینده مراسم ازدواجمان برگزار می‌شود و این سفر می‌تواند بهترین ماه عسل را برای ما رقم بزند، ماه عسلی هیجان‌انگیز که قطعاً تا همیشه در یادمان خواهد ماند.

او علت انتخاب این سفر را این طور بیان می‌کند که من سفر با کشتی کروز را هم دوست داشتم اما همسرم به شوخی گفت ممکن است دریا زده شویم و به همین دلیل آن را انتخاب نکردیم، البته واقعیت ماجرا این بود که ما تصور می کردیم برنده نخواهیم شد لااقل هند و چین را انتخاب کنیم که مخاطب کمتری نسبت به باقی سفرها دارند.

او علت انتخاب محصولات ال‌جی را در طراحی و نوآوری آن می‌داند و در این باره می‌گوید یک ساید بای ساید نکست خریداری کرده بودم که چهار در بودن و رنگ آن برای من اهمیت ویژه‌ای داشت، رنگ طلایی بسیار خاص بود که من فقط آن را در محصولات ال‌جی دیدم، نوآوری و ابتکار این برند برای من اهمیت ویژه‌ای داشت. البته خواهران من هم محصولات ال‌جی داشتند و بسیار توصیه کردند تا من هم از این برند خریداری کنم.

این زوج تهرانی در این مراسم موفق شدند سفر هشت روزه به کشورهای هند و چین را برنده شوند.

آرزوی تماشای طبیعت آفریقای جنوبی

مادری که به همراه پسر کم سن و سال خود در این مراسم حضور داشت، خوشحال است که ال‌جی آرزوی همسر وی را برآورده کرده است، او می‌گوید سفر به آفریقای جنوبی را همسرم انتخاب کرد، او به همراه پسرم عاشق طبیعت و حیات‌وحش آفریقای جنوبی هستند و وقتی دیدند شانس رفتن به این سفر وجود دارد بدون درنگ آن را انتخاب کردند، همسرم بعدها گفت وقتی چشمش به سفر آفریقای جنوبی افتاد دیگر سفرها را ندید و خیلی سریع آن را انتخاب کرد.

او درباره علت انتخاب ال‌جی می‌گوید قصد خرید یک مایکروویو سولاردام را داشتیم و به همین دلیل با شناخت قبلی به سراغ محصولات ال‌جی رفتیم، پیش از این نیز تجربه استفاده از سایر محصولات ال‌جی را داشتیم و از خدمات پس از فروش گلدیران رضایت کامل داشتیم به همین دلیل ترجیح دادیم آزمون و خطا نداشته باشیم و به سراغ برند جواب پس داده ال‌جی برویم.

او که به همراه خانواده خود در تهران زندگی می‌کند درباره هیجان حضور در این مراسم گفت اصلا تصور برنده شدن نداشتیم و الان خیلی خیلی خوشحالم که این اتفاق شیرین برای من و خانواده‌ام افتاده است. آنها  توانستند در این مراسم برنده بالن‌سواری در آفریقای جنوبی و دیدن پارک ملی حیات‌وحش شوند.