در حال بارگذاری اطلاعات

-

شاتل

شرکت توسعه مجازی شاتل، بزرگترین شرکت فارسی زبان در زمینه خدمات طراحی و توسعه وب سایت در سطح جهان می باشد. این شرکت با توجه به تجربه چندین ساله و با استفاده از متخصصین حرفه ای خود در کشور کانادا و ایران (که مجموعه ای از بهترین متخصصین در رشته خود را تشکیل می دهند ) هدف اصلی را ارائه بهترین کیفیت کاری...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

پیوستن سیستان و بلوچستان به استان‌های تحت پوشش خدمات تلفن شاتل

دی 1396,02 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

استان سیستان و بلوچستان به استان‌های تحت پوشش خدمات تلفن شاتل پیوسته‌ است و از این پس مشترکین گران‌قدر شاتل در این استان می‌توانند در کنار دیگر خدمات ارایه شده، از خدمات تلفن شاتل نیز بهره‌مند شوند.

مشترکین استان سیستان و بلوچستان می‌توانند برای سفارش این خدمات به پنل کاربری خود در سایت مای شاتل مراجعه کنند و یا با شماره ۱۵۲۵ تماس بگیرند و مراحل ثبت‌نام را با همکاری کارشناسان شاتل تکمیل کنند.

خدمات تلفن شاتل، یکی از خدمات جدید شاتل برای انجام مکالمات تلفنی‌ست که با استفاده از آن می‌توانید با یک شماره ثابت اختصاصی مکالمه‌های تلفنی خود را انجام دهید، هزینه‌های تماس‌های تلفنی‌تان را تا چندین برابر کاهش دهید و همواره به تلفن ثابت خود بر روی گوشی موبایل‌تان دست‌رسی داشته باشید.

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر درباره خدمات تلفن شاتل (Voice) می‌توانید به صفحه خدمات تلفن شاتل در وب‌سایت این شرکت مراجعه فرمایید. افزون بر این، در صورت داشتن هر گونه پرسش در این‌باره و یا تمایل به استفاده از این خدمات، می­‌توانید با شماره ۱۵۲۵ تماس حاصل فرمایید.

منبع: شاتل

استاناستان‌ بلوچستاناستان‌ پوششاستان‌ پیوستناستان‌ تلفناستان‌ خدماتاستان‌ سیستاناستان‌ شاتلاستان وبلوچستانبلوچستان استان‌بلوچستان پوششبلوچستان پیوستنبلوچستان تلفنبلوچستان خدماتبلوچستان سیستانبلوچستان شاتلبلوچستان وپوششپوشش استان‌پوشش بلوچستانپوشش پیوستنپوشش تلفنپوشش خدماتپوشش سیستانپوشش شاتلپوشش وپیوستنپیوستن استان‌پیوستن بلوچستانپیوستن پوششپیوستن تلفنپیوستن خدماتپیوستن سیستانپیوستن شاتلپیوستن وتلفنتلفن استان‌تلفن بلوچستانتلفن پوششتلفن پیوستنتلفن خدماتتلفن سیستانتلفن شاتلتلفن وخدماتخدمات استان‌خدمات بلوچستانخدمات پوششخدمات پیوستنخدمات تلفنخدمات سیستانخدمات شاتلخدمات وسیستانسیستان استان‌سیستان بلوچستانسیستان پوششسیستان پیوستنسیستان تلفنسیستان خدماتسیستان شاتلسیستان وشاتلشاتل استان‌شاتل بلوچستانشاتل پوشششاتل پیوستنشاتل تلفنشاتل خدماتشاتل سیستانشاتل ووو استانو بلوچستانو پوششو پیوستنو تلفنو خدماتو سیستانو شاتل