در حال بارگذاری اطلاعات

-

شاتل

شرکت توسعه مجازی شاتل، بزرگترین شرکت فارسی زبان در زمینه خدمات طراحی و توسعه وب سایت در سطح جهان می باشد. این شرکت با توجه به تجربه چندین ساله و با استفاده از متخصصین حرفه ای خود در کشور کانادا و ایران (که مجموعه ای از بهترین متخصصین در رشته خود را تشکیل می دهند ) هدف اصلی را ارائه بهترین کیفیت کاری...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

جشنواره تابستانی شاتل تمدید شد

مرداد 1396,29 ادمین

مشتریان جدید شاتل می‌توانند از تاریخ ۱۰ تیر ماه تا ۳۱ شهریور از پیشنهادهای جذاب و هیجان‌انگیز شاتل برای خرید سرویس‌های اینترنت پرسرعت و خدمات ارتباطی و محتوایی این شرکت بهره‌مند شوند.

درجشنواره تابستانی شاتل، تلاش شده است با ارایه پیشنهادهای هیجان‌انگیز و متنوع، به بخش زیادی از سلایق، نیازها و درخواست‌های متقاضیان با الگوهای مصرف متفاوت پاسخ داده شود.

پیشنهاد ویژه جشنواره تابستانی شاتل برای مشتریان جدید، شامل سرویس‌هایی با سرعت و ترافیک بالا و قیمت مناسب است.

این پیشنهاد در بسته‌های زیر به مشتریان ارایه می‌شود:

  • بسته اول:

در این بسته اشتراک۱۲ ماهه سرویس ECO 1024 با ۶۰ گیگابایت ترافیک و نصب و راه‌اندازی به همراه اشتراک ۶ ماهه سرویس نماوا (برای تماشای آنلاین فیلم و سریال) به قیمت ۸۵،۲۰۰ تومان (ماهانه ۷،۱۰۰ تومان)، به مشتریان ارایه می‌شود. قیمت واقعی این بسته ۲۸۸،۴۰۰ تومان است.

  • بسته دوم:

این بسته شامل اشتراک ۲۴ ماهه سرویس ECO 1024 با ۱۲۰ گیگابایت ترافیک و نصب و راه‌اندازی به همراه اشتراک ۱۲ ماهه سرویس نماوا (برای تماشای آنلاین فیلم و سریال) به قیمت ۱۶۰،۸۰۰ تومان (ماهانه ۶،۷۰۰ تومان) خواهد بود. قیمت واقعی این بسته ۵۱۶،۴۰۰ تومان است.

گفتنی است در کنار بسته‌های این جشنواره شما می‌توانید مودم بی‌سیم زایکسل Del1201 با ۳۰ درصد تخفیف به قیمت ۴۰،۶۰۰ و مودم زایکسل Del1202  با ۲۰ درصد تخفیف به قیمت ۵۴،۴۰۰ تومان تهیه فرمایید.

فرصت طلایی خرید سرویس (شاتل‌تاک ShatelTalk) برای مشتریان فعلی شاتل

در این بخش برای مشتریان فعلی شاتل در استان‌های تهران، قم، زنجان، خوزستان، فارس، گیلان، خراسان رضوی، کردستان، کرمان، اصفهان، سمنان و همدان تا پایان شهریور ماه، پیشنهادهای ویژه‌ای برای خرید و فعال‌سازی سرویس تلفن ثابت شاتل (شاتل‌تاک ShatelTalk) در نظر گرفته شده است.
در مدت زمان برگزاری جشنواره حق امتیاز سرویس تلفن ثابت شاتل (شاتل‌تاک ShatelTalk) با یک شماره اختصاصی به قیمت استثنایی ۲۵،۰۰۰ تومان (و به ارزش واقعی ۲۰۰،۰۰۰ تومان) با شرایط ویژه زیر به متقاضیان ارایه می‌شود:

  • ۱۰۰۰ تومان اعتبار اولیه 
  • ۵۰۰ دقیقه مکالمه رایگان با تلفن همراه 

افزون بر این تعرفه مکالمه از سرویس تلفن ثابت شاتل به تلفن همراه نیز در این مدت با ۵۰ درصد تخفیف همراه خواهد بود.
شاتل‌تاک (ShatelTalk)، خدمات جدید شاتل برای انجام مکالمات تلفنی‌ست که با استفاده از آن می‌توانید با یک شماره ثابت اختصاصی مکالمه‌های تلفنی خود را انجام دهید، هزینه‌های تماس‌های تلفنی‌تان را تا چندین برابر کاهش دهید و همواره به تلفن ثابت خود بر روی گوشی موبایل‌تان دست‌رسی داشته باشید. گفتنی‌ست پیشنهاد تابستانی سرویس ShatelTalk تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.