در حال بارگذاری اطلاعات

-

بانک - ملت

بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ ۲۹ آذر ۱۳۵۸ مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۵۹ تشکیل و با شماره ۳۸۰۷۷ در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

توسعه خدمت ” تنخواه کارت رفاه “

معرفی جدیدترین سیستم پرداخت پایانه‌های فروش در الکامپ

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت به پرداخت ملت با حضور بیش از 98 درصد سهامداران

مراسم تجلیل از بانک ملت در ششمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران برگزار شد

اهدای جایزه رتبه نخست هشتمین همایش بانک‌داری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به مدیرعامل به‌پرداخت ملت

انعقاد تفاهمنامه بین بانک ملت و گروه صنعتی گلرنگ

آذر 1396,05 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

بانک ملت و گروه صنعتی گلرنگ با هدف تقویت همکاری و تعاملات فی مابین، تفاهمنامه امضا کردند.

بر اساس این تفاهمنامه که به امضای دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و دکتر مهدی فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ رسیده است، سطح همکاری های متقابل و مراودات بانکی طرفین از طریق ارائه خدمات ویژه بانکی به شرکت و شرکت های وابسته به گروه گلرنگ، افزایش خواهد یافت.

بر این اساس، بانک ملت انواع خدمات خرد و خدمات ویژه بانکداری الکترونیک، خدمات اعتباری، خدمات سرمایه گذاری، تامین سرمایه و کارگزاری و همچنین انواع خدمات ارزی را به گروه صنعتی گلرنگ ارائه خواهد داد.مدت اعتبار این تفاهمنامه سه سال تعیین شده است که با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضا و تبادل این تفاهمنامه با ابراز خرسندی از امضای نخستین تفاهمنامه در مسوولیت جدید با گروه صنعتی گلرنگ، اظهار داشت: بانک ملت با توجه به توانمندی های خود در بخش نیروی انسانی و زیرساخت های اعتباری و فناوری اطلاعات، می تواند شرکت های بزرگی همچون گروه گلرنگ را از لحاظ مالی مورد حمایت قرار دهد.

وی با اظهار امیدواری نسبت به افزایش تعاملات فی ما بین با امضای این تفاهمنامه، یادآور شد: تفاهمنامه یک رفتار برد-برد است که می تواند به تداوم و تقویت این ارتباط بینجامد ضمن این که تجربه ثابت کرده است که تعاملات یکطرفه، عمر زیادی نخواهد داشت.

مدیرعامل بانک ملت از گروه صنعتی گلرنگ به عنوان یک مجموعه خوشنام یاد کرد و افزود: بانک ملت در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تلاش در راستای تحقق این شعار، ایجاد اشتغال و حمایت از بنگاه های تولیدی، را وظیفه خود می داند تا بتواند بیش از پیش در این عرصه نقش آفرینی کند.

وی خواستار ارائه گزارش های ماهانه از روند اجرای این تفاهمنامه شد و گفت: با گذشت زمان می توان فصل های جدید همکاری را به مفاد این تفاهمنامه اضافه کرد.دکتر بیگدلی با بیان این نکته که خوشبختانه مجموعه گلرنگ در ایفای تعهدات بانکی خود سابقه درخشانی دارد، آمادگی بانک ملت را برای ارائه تسهیلات ارزی و حمایت از صادرات این مجموعه بزرگ تولیدی اعلام کرد.

دکتر مهدی فضلی، مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ نیز با قدردانی از همکاری های بانک ملت در طول سالیان گذشته، اظهار داشت: ارتباط بین این گروه و بانک بسیار صمیمانه و بر اساس منطق است که امیدواریم با انعقاد این تفاهمنامه، بر چابکی و انعطاف پذیری آن افزوده شود.

وی با بیان این نکته که گروه گلرنگ قصد ورود به بازارهای بین المللی و ارزآوری بیشتر برای کشور را دارد، تاکید کرد: ورود به این بازار با وجود رقبای قوی بین المللی که از تامین مالی با نرخ های پایین بهره مند هستند، نیاز به حمایت بانک های داخلی دارد که امیدواریم بانک ملت بتواند گام های موثری را در این زمینه بردارد.

بهمن اسکندری، معاون مدیرعامل در امور بانکداری شرکتی و تجاری بانک ملت نیز در این جلسه مشتریان ارزنده را شرکای تجاری و این بانک را حامی مالی آنها خواند و گفت: گروه صنعتی گلرنگ از مشتریان قدیمی بانک ملت است که سالیان متمادی با این بانک در تعامل است و از مشتریان بسیار کم ریسک بانک محسوب می شود.

وی دارابودن سهم خوب در بین شرکت های صنایع شوینده، مواد غذایی و دارویی، کسب و کارهای نوآورانه و فعالیت های چندمنظوره را از ویژگی های گلرنگ خواند و گفت: این مجموعه با ۴۵ شرکت، ۱۸ هزار شغل مستقیم در کشور ایجاد کرده است که امیدواریم با امضای تفاهمنامه، سطح تعاملات فی ما بین بیش از پیش تقویت شود.

اسکندری همچنین گزارشی از حجم فروش، سودآوری، میزان تسهیلات اعطایی بانک ملت به گروه صنعتی گلرنگ و میزان منابع این گروه صنعتی نزد مدیریت های شعب این بانک ارائه کرد.

منبع:بانک ملت

انعقادانعقاد بانکانعقاد بینانعقاد تفاهمنامهانعقاد صنعتیانعقاد گروهانعقاد گلرنگانعقاد ملتبانکبانک انعقادبانک بینبانک تفاهمنامهبانک صنعتیبانک گروهبانک گلرنگبانک ملتبینبین انعقادبین بانکبین تفاهمنامهبین صنعتیبین گروهبین گلرنگبین ملتتفاهمنامهتفاهمنامه انعقادتفاهمنامه بانکتفاهمنامه بینتفاهمنامه صنعتیتفاهمنامه گروهتفاهمنامه گلرنگتفاهمنامه ملتصنعتیصنعتی انعقادصنعتی بانکصنعتی بینصنعتی تفاهمنامهصنعتی گروهصنعتی گلرنگصنعتی ملتگروهگروه انعقادگروه بانکگروه بینگروه تفاهمنامهگروه صنعتیگروه گلرنگگروه ملتگلرنگگلرنگ انعقادگلرنگ بانکگلرنگ بینگلرنگ تفاهمنامهگلرنگ صنعتیگلرنگ گروهگلرنگ ملتملتملت انعقادملت بانکملت بینملت تفاهمنامهملت صنعتیملت گروهملت گلرنگ