در حال بارگذاری اطلاعات

-

گلدیران

گلدیران نماینده رسمی لوازم خانگی، صوتی و تصویری، موبایل، نمایشگرهای تجاری و صنعتی، سیستم‏ها و محصولات تهویه خانگی و صنعتی، سیستم‏ها و محصولات تولید برق خورشیدی و محصولات روشنایی LED شرکت ال‌جی در ایران بوده و علاوه بر ارائه محصول نهایی، راهکارهای تجاری را بنا به سلیقه و نیاز مشتریان ارایه می‌نماید. ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

گلدیران برنده نشان شایسته ملی

آذر 1396,04 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

در دومین طرح و کنگره سراسری نشان شایسته ملی، گلدیران موفق به دریافت تندیس شد.

پس از برگزاری باشکوه اولین آیین رسمی نشان شایسته ملی با همکاری دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه­های اجرایی کشور، در نظر است دومین طرح سراسری نشان شایسته ملی با محوریت بررسی میزان رضایتمندی و اعتماد مشتری به برندهای ملیو با همکاری و حمایت سازمان­های دولتی و تشکل­های صنعتی و اقتصادی دوم آذر ماه سال جاری به عنوان بزرگترین گردهمایی صاحبان و خالقان برند کشور در محل تالار وحدت تهران برگزار گردد .

این طرح سراسری بر اساس بند 2 راهبردهای هشت­گانه حمایت از حقوق مصرف­کنندگان سازمان ملل متحد مبنی بر حمایت از مصرف­کننده در برابر تبلیغات گمراه کننده یا اطلاعات نادرست برای انتخاب آگاهانه کالا و خدمات و با نظارت دقیق بر مستندات ارائه شده از سوی برندها در حوزه مشتری­مداری و تکریم ارباب رجوع توسط اعضای کمیته علمی و ارزیابی برگزار گردید.

محورهای اصلی برنامه معرفی و الگوسازی تجارب موفق برندهای ملی در تامین رضایت مشتری در هر حوزه تولیدی و خدماتی، تعریف و تبیین جایگاه نشان اعتماد مشتری در بین مصرف­ کنندگان ایرانی کالا و خدمات از طریق رسانهها و نیز بررسی فرصت­های موجود در محصولات ایرانی برای ورورد به بازارهای بین المللی می­باشد. جوایز برگزیدگان و برندهای مشتری­مدار پس از احراز صلاحیت لازم در مراسم اختتامیه با حضور مقامات عالیرتبه کشوری و لشگری، چهره­های سرشناس علمی و دانشگاهی، کارآفرینان و نخبگان صنعت و اقتصاد کشور در جمع اصحاب رسانه طی تشریفاتی رسمی و در قالب جایزه نشان شایسته ملی و مدال ویژه اعتماد مشتری اعطا شد.

منبع:گلدیران

 

برندهبرنده شایستهبرنده گلدیرانبرنده ملیبرنده نشانشایستهشایسته برندهشایسته گلدیرانشایسته ملیشایسته نشانگلدیرانگلدیران برندهگلدیران شایستهگلدیران ملیگلدیران نشانملیملی برندهملی شایستهملی گلدیرانملی نشاننشاننشان برندهنشان شایستهنشان گلدیراننشان ملی