در حال بارگذاری اطلاعات

-

بانک - ملت

بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ ۲۹ آذر ۱۳۵۸ مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۵۹ تشکیل و با شماره ۳۸۰۷۷ در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

توسعه خدمت ” تنخواه کارت رفاه “

معرفی جدیدترین سیستم پرداخت پایانه‌های فروش در الکامپ

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت به پرداخت ملت با حضور بیش از 98 درصد سهامداران

مراسم تجلیل از بانک ملت در ششمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران برگزار شد

اهدای جایزه رتبه نخست هشتمین همایش بانک‌داری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به مدیرعامل به‌پرداخت ملت

نصب بیش از یک میلیون نسخه همراه بانک ملت

آذر 1396,01 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

تعداد نسخه های همراه بانک جدید نصب شده روی گوشی های تلفن همراه مشتریان بانک ملت از یک میلیون نسخه عبور کرد.

تاکنون بیش از یک میلیون نسخه همراه بانک جدید روی تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید و IOS نصب و راه اندازی شده است.بر اساس این گزارش، در نسخه جدید همراه بانک خدماتی به مشتریان بانک ملت ارائه شده که برخی از آنها منحصر به فرد است.

خرید با استفاده از گوشی تلفن همراه مجهز بهNFCیکی از این خدمات است که مشتری می تواند با واردکردن رمز دوم و بدون استفاده از کارت، از طریق کارتخوان های فروشگاهی خرید خود را انجام دهد.
در عین حال، نسخه جدید همراه بانک ملت ضمن افزایش الزامات امنیتی، ورود به حساب کاربری را با استفاده از فناوری اثر انگشت، امکان پذیر کرده است.

سهولت کاربری و نمای گرافیک جذاب، از جمله دیگر مواردی است که همراه بانک جدید را از نسخه قبلی متمایز کرده است.همچنین در همراه بانک جدید، مشتریان می توانند در هر لحظه، نمودار مجموع دارایی های خود را در بانک ملت به تفکیک حساب، مشاهده کنند.

منبع:بانک ملت

ازاز بانکاز بیشاز ملتاز میلیوناز نسخهاز نصباز همراه"از یکبانکبانک ازبانک بیشبانک ملتبانک میلیونبانک نسخهبانک نصببانک همراهبانک یکبیشبیش ازبیش بانکبیش ملتبیش میلیونبیش نسخهبیش نصببیش همراهبیش یکملتملت ازملت بانکملت بیشملت میلیونملت نسخهملت نصبملت همراهملت یکمیلیونمیلیون ازمیلیون بانکمیلیون بیشمیلیون ملتمیلیون نسخهمیلیون نصبمیلیون همراهمیلیون یکنسخهنسخه ازنسخه بانکنسخه بیشنسخه ملتنسخه میلیوننسخه نصبنسخه همراهنسخه یکنصبنصب ازنصب بانکنصب بیشنصب ملتنصب میلیوننصب نسخهنصب همراهنصب یکهمراههمراه بانکهمراه بیشهمراه ملتهمراه میلیونهمراه نسخههمراه نصبهمراه یکهمراه" ازیکیک ازیک بانکیک بیشیک ملتیک میلیونیک نسخهیک نصبیک همراه