در حال بارگذاری اطلاعات

-

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند. تأمین نیاز شهرداری ها به اعتبارات کلان، تأمین...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

توسعه خدمت ” تنخواه کارت رفاه “

معرفی جدیدترین سیستم پرداخت پایانه‌های فروش در الکامپ

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت به پرداخت ملت با حضور بیش از 98 درصد سهامداران

مراسم تجلیل از بانک ملت در ششمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران برگزار شد

اهدای جایزه رتبه نخست هشتمین همایش بانک‌داری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به مدیرعامل به‌پرداخت ملت

روز اربعین آخرین مهلت شرکت در مسابقه “شهرحسینی”

آبان 1396,17 سرویس خبری

مهلت شرکت در مسابقه اینستاگرامی بانک شهر با عنوان ” شهرحسینی” 18 آبان ماه همزمان با روز اربعین به اتمام می‌رسد. به منظور زنده نگاه داشتن ارزش‌های عاشورایی و توجه به سنت‌های مذهبی این ایام، این بانک از ابتدای ماه محرم مسابقه‌ای با عنوان “شهرحسینی” در صفحه اینستاگرام خود راه اندازی کرد.
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه با قراردادن عکس‌های خود از هیات‌ها، دسته جات،بیرق‌ها و هرفضایی که حال و هوای حسینی دارد، این امکان را دارند تا در این مسابقه اینستاگرامی شرکت کرده و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.
مهلت حضور در این مسابقه که از 31 شهریور آغاز شده است، فردا و همزمان با پایان روز اربعین ، به اتمام می‌رسد.
علاقه‌مندان برای حضور در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام بانک شهر به آدرسSharBankofficial از شرایط شرکت در این مسابقه مطلع شده و از آخرین فرصت برای شرکت در آن استفاده کنند.
بر این اساس، یک دستگاه تبلت سرفیس مایکروسافت، یک دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند ال جی6 و یک عدد کارت هدیه 700 هزار تومانی به همراه 5 عدد کارت هدیه 500 هزار تومانی ، جوایزی است که به ترتیب برای نفرات اول تا سوم و سایر برندگان که به قید قرعه انتخاب خواهند شد، پیش بینی شده است.

منبع: بانک شهر

"شهرحسینی""شهرحسینی" آخرین"شهرحسینی" اربعین"شهرحسینی" در"شهرحسینی" روز"شهرحسینی" شرکت"شهرحسینی" مسابقه"شهرحسینی" مهلتآخرینآخرین "شهرحسینی"آخرین اربعینآخرین درآخرین روزآخرین شرکتآخرین مسابقهآخرین مهلتاربعیناربعین "شهرحسینی"اربعین آخریناربعین دراربعین روزاربعین شرکتاربعین مسابقهاربعین مهلتدردر "شهرحسینی"در آخریندر اربعیندر روزدر شرکتدر مسابقهدر مهلتروزروز "شهرحسینی"روز آخرینروز اربعینروز درروز شرکتروز مسابقهروز مهلتشرکتشرکت "شهرحسینی"شرکت آخرینشرکت اربعینشرکت درشرکت روزشرکت مسابقهشرکت مهلتمسابقهمسابقه "شهرحسینی"مسابقه آخرینمسابقه اربعینمسابقه درمسابقه روزمسابقه شرکتمسابقه مهلتمهلتمهلت "شهرحسینی"مهلت آخرینمهلت اربعینمهلت درمهلت روزمهلت شرکتمهلت مسابقه