در حال بارگذاری اطلاعات

-

ال جی

تکنولوژی‌ و فناوری‌های روز بکار گرفته شده در محصولات ال‌جی، تولید محصولات منحصر به فرد در کنار طراحی های بی‌نظیر می‌تواند یکی از منابع سرمایه‌گذاری در آینده محسوب شود. در سال 2014 شرکت ال‌جی ، شامل 4 واحد کسب و کار - سرگرمی های خانگی، موبایل، لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع و قطعات خودرو- با ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

دوازدهمین دوره مسابقات بزرگ سرآشپز خانگی ال جی و گلدیران

آبان 1396,15 سرویس خبری

شرکت ال‌جی و گلدیران با توجه به استقبال بی‌نظیر آشپزهای ایرانی از مسابقات بزرگ سرآشپز خانگی، امسال نیز دوازدهمین مسابقات سالانه  را با اتفاقات هیجان‌انگیز برگزار خواهد کرد. اگر فکر می‌کنید آشپزی‌تان نظیر ندارد، می‌توانید با شرکت در این مسابقات هنر خود را به ایرانیان نشان دهید. مهم نیست در کجای ایران حضور دارید، فقط کافی است طبق دستورالعمل مسابقه عکس و دستور پخت خود را بفرستید تا بتوانید علاوه بر شرکت در یک مسابقه استثنایی و نشان دادن مهارت‌های خود، از جوایز ویژه این دوره مسابقات نیز بهره‌مند شوید. این مسابقات از تاریخ ۱۵ آبان تا ۱۸ آذرماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.هیچ‌کسی در این دوره از جایزه بی‌نصیب نخواهند ماند. علاوه بر اینکه به برگزیدگان در مرحله اول یک هدیه نفیس جهت قدردانی تعلق می‌گیرد، در طول برگزاری مسابقات هم هر هفته به قید قرعه جوایز نفیسی به مشارکت‌کنندگان در صفحه مجازی مربوط اهدا خواهد شد.برای اطلاع از این جوایز و شرایط شرکت در مسابقه به صفحه اینستاگرام lg.mysolardom@ مراجعه فرمایید.

فینال کشوری این مسابقات بزرگ در تهران برگزار می‌شود که ۴ تیم برگزیده (در قالب تیم‌های دونفره) به رقابت می‌پردازند.از میان ۴تیم شرکت‌کننده، یک تیم به عنوان تیم برنده به دوره آموزشی آشپزی بین‌المللی فرستاده می‌شود و علاوه بر این به عنوان آشپز افتخاری امکان ادامه همکاری با مدارس آشپزی  ال جی/گلدیران برای آنها فراهم می‌شود. به سایر تیم‌های حاضر در مسابقه نهایی نیز جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت.

معیارهای انتخاب بهترین دستور غذا:

دستور غذای ارایه شده در این مسابقه باید خانگی، سالم، دارای دستور پخت ساده، سریع و همچنین خلاقانه باشند. استفاده از ماکرویوهای ال‌جی امتیاز مثبت قلمداد خواهد شد. به علاوه در این مسابقه آشپزی، سالم بودن غذا و نحوه تزئین غذا هم مهم هستند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید از غذای طبخ شده یک عکس با کیفیت با چیدمان نهایی و مناسب تهیه کرده و به همراه دستور پخت غذای ارایه شده در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ LGHCCiran12# آپلود کنند، و یا برای ما به صورت دایرکت به صفحه اینستاگرام مسابقه آشپزی به آدرس lg.mysolardom@ ، وب‌سایتwww.goldiran.ir     و  ایمیل به آدرس info@goldiran.ir  ارسال نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مسابقه به وبلاگ ال جی مراجعه فرمایید.

 

منبع: وبلاگ ال جی

الال بزرگال جیال خانگیال دوازدهمینال دورهال سرآشپزال گلدیرانال مسابقاتال وبزرگبزرگ البزرگ جیبزرگ خانگیبزرگ دوازدهمینبزرگ دورهبزرگ سرآشپزبزرگ گلدیرانبزرگ مسابقاتبزرگ وجیجی الجی بزرگجی خانگیجی دوازدهمینجی دورهجی سرآشپزجی گلدیرانجی مسابقاتجی وخانگیخانگی الخانگی بزرگخانگی جیخانگی دوازدهمینخانگی دورهخانگی سرآشپزخانگی گلدیرانخانگی مسابقاتخانگی ودوازدهمیندوازدهمین الدوازدهمین بزرگدوازدهمین جیدوازدهمین خانگیدوازدهمین دورهدوازدهمین سرآشپزدوازدهمین گلدیراندوازدهمین مسابقاتدوازدهمین ودورهدوره الدوره بزرگدوره جیدوره خانگیدوره دوازدهمیندوره سرآشپزدوره گلدیراندوره مسابقاتدوره وسرآشپزسرآشپز السرآشپز بزرگسرآشپز جیسرآشپز خانگیسرآشپز دوازدهمینسرآشپز دورهسرآشپز گلدیرانسرآشپز مسابقاتسرآشپز وگلدیرانگلدیران الگلدیران بزرگگلدیران جیگلدیران خانگیگلدیران دوازدهمینگلدیران دورهگلدیران سرآشپزگلدیران مسابقاتگلدیران ومسابقاتمسابقات المسابقات بزرگمسابقات جیمسابقات خانگیمسابقات دوازدهمینمسابقات دورهمسابقات سرآشپزمسابقات گلدیرانمسابقات ووو الو بزرگو جیو خانگیو دوازدهمینو دورهو سرآشپزو گلدیرانو مسابقات