در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

نوکیا ۲ به طور رسمی معرفی شد: حداقل ۲ روز عمر باتری!

آبان 1396,09 سرویس خبری محصولات جدید

در هفته ها و روزهای اخیر ما اخبار زیادی پیرامون گوشی هوشمند ارزان قیمت نوکیا شنیده بودیم. همان طور که می دانید در حال حاضر اچ ام دی در حال برگزاری رویدادی در کشور هند است و همان گونه که انتظار می رفت سرانجام این شرکت لحظاتی قبل از گوشی نوکیا ۲ رونمایی کرد.

نوکیا ۲ لقب ارزان قیمت ترین گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا را به خود اختصاص می دهد و با مشخصات خوب خود خواهد توانست جایگاه خوبی را در بازار پیدا کند. نوکیا ۲ مجهز به یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ دی مجهز است که از تکنولوژی LTPS بهره می برد و به واسطه همین موضوع، در مصرف انرژی تا ۵۰ درصد بهینه تر است. این صفحه نمایش با پوششی از گوریلا گلس ۳ محافظت شده که برای چنین دستگاهی بیش از حد انتظار است.

بدنه نوکیا ۲ از یک فریم آلومینیوم سری ۶۰۰۰ و درب پشتی پلی کربناتی تشکیل شده که در این زمینه به برادر بزرگتر خود یعنی نوکیا ۳ شباهت دارد. این گوشی از تراشه رده پایین اسنپ دراگون ۲۱۲ بهره می برد و به واسطه باتری غول پیکر ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی که اچ ام دی برای آن در نظر گرفته می تواند عمر باتری بسیار خوبی را تضمین کند. این شرکت در جریان رونمایی ادعا کرده است که این گوشی می تواند حداقل تا ۲ روز عمر باتری را به کاربر ارائه دهد که رقم بسیار خوبی است.

نوکیا ۲ در پشت خود به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و در جلو به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی مجهز شده تا کاربران مشکلی در ثبت لحظه های مهم خود نداشته باشند. اچ ام دی ادعا می کند نوکیا ۲ به روز رسانی اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد. این گوشی همچنین از دستیار هوشمند گوگل، یعنی Google Assistant نیز پشتیبانی می کند.

منبع: مای نوکیا

۲۲ باتری!۲ به۲ حداقل۲ رسمی۲ روز۲ شد:۲ طور۲ عمر۲ معرفی۲ نوکیاباتریباتری عمرباتری! ۲باتری! بهباتری! حداقلباتری! رسمیباتری! روزباتری! شد:باتری! طورباتری! معرفیباتری! نوکیابهبه ۲به باتری!به حداقلبه رسمیبه روزبه شد:به طوربه عمربه معرفیبه نوکیاحداقلحداقل ۲حداقل باتری!حداقل بهحداقل رسمیحداقل روزحداقل شد:حداقل طورحداقل عمرحداقل معرفیحداقل نوکیارسمیرسمی ۲رسمی باتری!رسمی بهرسمی حداقلرسمی روزرسمی شد:رسمی طوررسمی عمررسمی معرفیرسمی نوکیاروزروز ۲روز باتری!روز بهروز حداقلروز رسمیروز شد:روز طورروز عمرروز معرفیروز نوکیاشدشد: ۲شد: باتری!شد: بهشد: حداقلشد: رسمیشد: روزشد: طورشد: عمرشد: معرفیشد: نوکیاطورطور ۲طور باتری!طور بهطور حداقلطور رسمیطور روزطور شد:طور عمرطور معرفیطور نوکیاعمرعمر ۲عمر باتریعمر بهعمر حداقلعمر رسمیعمر روزعمر شد:عمر طورعمر معرفیعمر نوکیامعرفیمعرفی ۲معرفی باتری!معرفی بهمعرفی حداقلمعرفی رسمیمعرفی روزمعرفی شد:معرفی طورمعرفی عمرمعرفی نوکیانوکیانوکیا ۲نوکیا باتری!نوکیا بهنوکیا حداقلنوکیا رسمینوکیا روزنوکیا شد:نوکیا طورنوکیا عمرنوکیا معرفی