در حال بارگذاری اطلاعات

-

بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندیهای طبقه کارگر در تاریخ 27/5/1339 تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین 1340 با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد.بانک رفاه یک بانک ت...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

توسعه خدمت ” تنخواه کارت رفاه “

معرفی جدیدترین سیستم پرداخت پایانه‌های فروش در الکامپ

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت به پرداخت ملت با حضور بیش از 98 درصد سهامداران

مراسم تجلیل از بانک ملت در ششمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران برگزار شد

اهدای جایزه رتبه نخست هشتمین همایش بانک‌داری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به مدیرعامل به‌پرداخت ملت

توریسم کارت رفاه راه اندازی خواهد شد

آبان 1396,14 سرویس خبری

عضو هیات مدیره بانک رفاه از راه اندازی توریسم کارت رفاه در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با این خدمت نیازهای بسیاری از مشتریان توسط بانک برطرف خواهد شد.
فرشید فرخ نژاد افزود: در آینده نزدیک شاهد ارائه خدمات و محصولات بانکی در این حوزه شامل کارت اعتباری گردشگری توسط بانک رفاه خواهیم بود.
وی ایجاد دفتر جذب سرمایه گذاری گردشگری سلامت به صورت مشترک بین بانک رفاه و مرکز توسعه گردشگری کشورهای اسلامی را از الزامات توسعه این بخش و به عنوان برنامه های آتی بانک برشمرد.
فرخ نژاد به امکان بهره برداری مرکز توسعه گردشگری کشورهای اسلامی از ظرفیت های شرکت های تابعه بانک به ویژه صرافی بانک در حوزه توریسم سلامت اشاره کرد و ارتباط نزدیک بانک رفاه با هلدینگ گردشگری تأمین (هگتا) را به عنوان یکی از ظرفیت های قابل استفاده در راستای توسعه این حوزه برشمرد.
عضو هیات مدیره بانک رفاه در ادامه افزود: بانک رفاه در سال 1395 و شش ماهه نخست سالجاری در حدود 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات به حوزه سلامت پرداخت کرده است.
وی اظهار داشت: با شخصی سازی خدمات و توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات تلاش می کنیم خدمات مورد نیاز تمامی طیف های مشتریان به ویژه در حوزه سلامت را تامین کنیم.
وی افزود: ارائه سبد کاملی از خدمات بین المللی، برقراری روابط کارگزاری با بیش از 150 بانک خارجی و ارتقای رتبه بانک در مجموع عملیات ارزی در بین شبکه بانکی پس از برجام حاکی از حضور فعالانه بانک در عرصه بین الملل است.
عضو هیات مدیره در ادامه از آغاز به کار مدل جدید کسب و کار بانک خبر داد و اظهار داشت: بانک رفاه در قالب مدل بانکداری جامع و با اتخاذ رویکردهای نوین و روز بانک داری دنیا، با دسته بندی مشتریان، طیف متنوعی از خدمات را برای هر گروه طراحی و ارائه کرده است. یکی از این خدمات، تامین شعب سوپر مارکت مالی است که در فضای مدرن تمامی خدمات مورد نیاز یک مشتری را تامین می کند.
گفتنی است بانک رفاه در این همایش با برپایی غرفه معرفی خدمات، ضمن تبلیغ محصولات و خدمات جدید بانک، به حاضران در همایش مشاوره مالی و بانکی نیز ارائه کرد.

منبع: بانک رفاه

اندازیاندازی توریسماندازی خواهداندازی راهاندازی رفاهاندازی شداندازی کارتتوریسمتوریسم اندازیتوریسم خواهدتوریسم راهتوریسم رفاهتوریسم شدتوریسم کارتخواهدخواهد اندازیخواهد توریسمخواهد راهخواهد رفاهخواهد شدخواهد کارتراهراه اندازیراه توریسمراه خواهدراه رفاهراه شدراه کارترفاهرفاه اندازیرفاه توریسمرفاه خواهدرفاه راهرفاه شدرفاه کارتشدشد اندازیشد توریسمشد خواهدشد راهشد رفاهشد کارتکارتکارت اندازیکارت توریسمکارت خواهدکارت راهکارت رفاهکارت شد