در حال بارگذاری اطلاعات

-

اسنوا

اسنوا (Snowa) شرکت ایرانی تولید کنندهٔ لوازم خانگی است. اسنوا ابتدا در سال ۱۳۸۴ در کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان، با تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی آغاز به کار کرد و اکنون به تولید محصولاتی چون اجاق گازهای توکار (Built-In) هاب، هود، مایکروفر، سینک و آون و اجاق‌گاز ایستاده ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

مراسم رونمایی از محصولات جدید اسنوا

مهر 1396,26 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

محمدرضا دیانی در مراسم رونمای از محصولات جدید گروه صنعتی انتخاب با تشکر از رئیس سازمان استاندارد برای حضور در کارخانه‌ها گفت: مسیر رشد گروه صنعتی انتخاب به دلیل ارتباطی است که با مبحث استاندارد و سازمان مربوط به آن دارد.

دیانی تصریح کرد: رویکردی که امروز در گروه صنعتی انتخاب وجود دارد این است که در خط مقدم نبرد نابرابر اقتصادی بتواند بهترین کیفیت را ارائه کند که این امر با تلاش شبانه‌روزی کارکنان آن محقق می‌شود.

وی افزود: در اقتصادی فعالیت می‌کنیم که بانک‌های آن بالاترین نرخ بهره را می‌گیرد و ۸۰ درصد اقتصاد را دولت اداره می‌کند.

مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب با بیان اینکه در نظر داریم تراز فعلی را به‌شدت بالا ببریم، اضافه کرد: در همه حوزه‌ها تحول را داریم و به دنبال یک جهش کیفیتی هستیم.

دیانی با تأکید بر اینکه قطعاً امکان ساخت تمام قطعات را در داخل داریم، اظهار کرد: می‌توانیم جهانی باشد اما باید دولت ما را همراهی کند. نباید تأکید را صرفاً بر اعطای وام به بنگاه‌های زودبازده و کسب‌وکارهای کوچک قرار داد بلکه باید به بنگاه‌های بزرگ نیز توجه کرد چراکه اگر لوکوموتیوی نباشد نمی‌تواند این واگن‌ها را به دنبال خود بکشاند.

وی اضافه کرد: رقیبان ما در کشورهای خود با وام‌های ۳ درصدی کار می‌کنند اما ما باید با وام‌های ۳۳درصدی کارکنیم. شما بگویید چگونه کارکنیم؟ چگونه به رقابت بپردازیم؟

مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب ادامه داد: کالای بی‌کیفیت ایرانی را با اجبار فروختن یک ظلم است.دیانی خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت به مجموعه‌هایی که پیشران هستند بیشتر توجه کند چراکه در صورت فراهم شدن بسترهای لازم، ما آماده پرش هستیم.

مسئولان مرتبط با صنعت از سیستم بانکی راضی نیستند

نیره پیروز بخت، رئیس سازمان استاندارد کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه آینده خوبی در انتظار جوانان ایران است، گفت: جوانان امروز با بحث کیفیت در ارتباط هستند و به این درک و فهم نیز رسیده‌اند که روی پای خود بایستند.

وی افزود: سیستم بانکی ما دارای نواقصی است و کارآمد نیست و مسئولان مرتبط با صنعت از این وضع راضی نیستند. با وجود اینکه نظام دینی در کشور داریم، در مقایسه باکشورهایی که نظام‌های آنها دینی نیست می بینیم مسائل بانکی آنها نسبت به ما بهتر است.

رئیس سازمان استاندارد کشور با تأکید بر رویکرد سازمان بر ارتقای کیفیت محصولات کشور، اضافه کرد: امیدوارم کیفیت در محصولات ایرانی به حدی برسد که رقبای خارجی حتی جرئت وارد شدن به کشور را نداشته باشند چراکه تولید داخلی ما به بالاترین حد کیفیت رسیده است.

در این مراسم از دو یخچال، یک اجاق‌گاز و یک ماشین لباسشویی از محصولات گروه صنعتی انتخاب رونمایی شد.

منبع: گروه صنعتی انتخاب

ازاز اسنوااز جدیداز رونماییاز محصولاتاز مراسماسنوااسنوا ازاسنوا جدیداسنوا رونماییاسنوا محصولاتاسنوا مراسمجدیدجدید ازجدید اسنواجدید رونماییجدید محصولاتجدید مراسمرونماییرونمایی ازرونمایی اسنوارونمایی جدیدرونمایی محصولاترونمایی مراسممحصولاتمحصولات ازمحصولات اسنوامحصولات جدیدمحصولات رونماییمحصولات مراسممراسممراسم ازمراسم اسنوامراسم جدیدمراسم رونماییمراسم محصولات