در حال بارگذاری اطلاعات

-

سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، از زمان تأسیسش در شهر سوون کره، همچنان رشد کرده، به پیشتازی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان تبدیل شده است و بیش از 200 شرکت فرعی را در سراسر جهانمدیریت می‌کند. محصولات این شرکت شامل لوازم خانگی مثل تلویزیون‌، مانیتور، یخچال، و ماشین لباسشویی، و همچنین محصولات اصلی ارتباطات راه د...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

شرکت سامسونگ ابزارهای استخراج بیت کوین می سازد

آبان 1396,13 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

پروژه جدید سامسونگ برای بازیافت گوشی‌های هوشمند قدیمی، قصد دارد تا زمینه‌ساز یک سری نوآوری جدید در زمینه ساخت ابزارهای استخراج بیت کوین باشد. این پروژه تا حالا ۴۰ دستگاه گوشی کارکرده گلکسی (S5) را تبدیل به دستگاه‌های استخراج بیت کوین کرده است. هر چند جزئیات فنی بیشتری در رابطه با فرایند استخراج منتشر نشده است، اما سامسونگ ادعا می‌کند که گوشی‌های گلکسی (S5) نسبت به رقبای رایانه‌ای خود از منظر مصرف انرژی بهتر عمل می‌کنند.

در کنفرانس اخیر توسعه‌دهندگان سامسونگ در سان فرانسیسکو، خبر پروژه ساخت ابزارهای استخراج بیت کوین هم منتشر شد. این پروژه در مرکز خلاقیت شرکت که در شهر دیجیتالی سامسونگ در کره قرار دارد، ایجاد شده است.

علاوه بر پروژه ساخت ابزارهای استخراج بیت کوین ، برنامه سامسونگ شامل تبدیل یک تبلت گلکسی به یک لپتاپ با سیستم عامل اوبونتو و تبدیل گوشی گلکسی (S3) برای نظارت روی یک آکواریوم ماهی بود. آن‌ها همین‌طور از دوربین یک گوشی قدیمی برای تشخیص چهره افرادی که قصد ورود به خانه دارند، استفاده کردند.

ارائه رایگان نرم‌افزارهای تغییر گوشی‌های هوشمند

سامسونگ وعده داده که پروژه‌های به نمایش گذاشته را در اختیار عموم قرار دهد. همین‌طور نرم‌افزارهایی که برای این برنامه مورد استفاده قرار گرفته‌اند هم به صورت رایگان در اختیار همه قرار خواهد گرفت. رابین شوالتر سخنگوی سامسونگ گفته است:

بستر نوآورانه سامسونگ در چارچوب سیاست‌های حفظ محیط زیستی ما، اجازه می‌دهد تا موبایل‌های قدیمی گلکسی یک زندگی تازه را تجربه کنند. همچنین کارکردها و ارزش‌های جدیدی را هم برای این دستگاه‌ها ایجاد می‌کنند که در غیر این صورت ممکن بود این دستگاه‌ها دور انداخته شوند.
کایل وینز مدیر وب‌سایت iFixit که در پروژه تغییر ماهیت دستگاه‌های گلکسی (S3) فعال بوده است، از این پروژه ستایش می‌کند و می‌گوید:

سامسونگ لایه‌ای را بین سخت ‌افزار قرار داده تا شما بتوانید هر چیزی که می‌خواهید را روی آن نصب کنید. کاری که آن‌ها کرده‌اند فراتر از یک قفل‌شکنی ساده بوده است. آن‌ها کل سیستم عامل اندروید را حذف کرده‌اند.
مشکلی که با دستگاه‌های قدیمی داریم، وجود نرم‌افزار تاریخ گذشته است که امنیت ندارد و نمی‌توان روی آن اپلیکیشن‌های جدید را نصب کرد. بنابراین وقتی سخت افزار دستگاه شما همچنان کار می‌کند ولی نرم افزار خوبی ندارد، چطور باید این مشکل را حل کرد؟

ایجاد یک بازار جدید برای محصولات کارکرده سامسونگ

کایل وینز اضافه کرد:

سامسونگ قصد دارد تا ارزش دستگاه‌های آن‌ها تا مدت طولانی حفظ شود. اگر آن‌ها می‌توانند مردم را برای خرید یک گوشی جدید ۱۰۰۰ دلاری قانع کنند، بنابراین خواهند توانست آن‌ها را به فروش گوشی قدیمی‌شان به ۵۰۰ دلار با هدف خرید گوشی جدید ترغیب کنند.

پروژه سامسونگ در وب‌سایت GitHub هنوز فعال نشده است. انتظار می‌رود که این پروژه برای افراد علاقه‌مند به فناوری‌های غیر متمرکز در آینده جذاب باشد. هر چند برای دسترسی به این نرم افزار باید سیستم عامل اندروید روی دستگاه را حذف کنید تا بتوانید به فناوری جدید سامسونگ دسترسی داشته باشید.

منبع:پیمنت 24

 

 

ابزارابزار استخراجابزار بیتابزار سامسونگابزار شرکتابزار کویناستخراجاستخراج ابزاراستخراج بیتاستخراج سامسونگاستخراج شرکتاستخراج کوینبیتبیت ابزاربیت استخراجبیت سامسونگبیت شرکتبیت کوینسامسونگسامسونگ ابزارسامسونگ استخراجسامسونگ بیتسامسونگ شرکتسامسونگ کوینشرکتشرکت ابزارشرکت استخراجشرکت بیتشرکت سامسونگشرکت کوینکوینکوین ابزارکوین استخراجکوین بیتکوین سامسونگکوین شرکت