در حال بارگذاری اطلاعات

-

ال جی

تکنولوژی‌ و فناوری‌های روز بکار گرفته شده در محصولات ال‌جی، تولید محصولات منحصر به فرد در کنار طراحی های بی‌نظیر می‌تواند یکی از منابع سرمایه‌گذاری در آینده محسوب شود. در سال 2014 شرکت ال‌جی ، شامل 4 واحد کسب و کار - سرگرمی های خانگی، موبایل، لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع و قطعات خودرو- با ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

سفر تحقیقاتی تیم چهارم از بچه‌های LG Challenger به فنلاند

آبان 1396,10 سرویس خبری

گروه Team 1، از برگزیدگان ال‌جی چلنجر، دهمین روز از سفر تحقیقاتی خود را با موضوع کام‌جویی در آموزش در فنلاند آغاز کردند.گروه در این روز، ابتدا به بازدید از مدرسه هنر، sara hilden پرداخت. این مدرسه هنر، دانش آموزان را در دوره های ۱۱ ساله آموزش می دهد. ۶ سال آموزش عمومی هنر و ۵ سال آموزش تخصصی.

دوره های این مدرسه شامل آموزشهایی همچون، نقاشی، مجسمه سازی، موسیقی، تئاتر، فیلمسازی و رقص است.این دوره ها در مدل ۱۱ ساله، یک روز آموزشی در هفته را شامل می شود.

نکته جالب اما این است که بسیاری از هنرجویان این موسسه، دوره های ۱۱ ساله را می گذرانند اما لزوما هنر را به عنوان شغل خود برنمی گزینند، بلکه نگاهشان به هنر به عنوان راهی برای شادتر و عمیق تر زیستن است.

پس از این بازدید، اعضای گروه، مدرک پایان دوره موسسه learning scoop را دریافت کرد. پس از دریافت مدرک، گروه به سمت Helsinki حرکت کرد و شب هنگام به این شهر رسید.

از این مرحله به بعد، توجه گروه بیش از دریافت اطلاعات، معطوف به شیوه های پیاده سازی مدل فنلاندی در جامعه ایران خواهد بود. در حقیقت ما در آغاز فاز ایده پردازی و برنامه ریزی قرار داریم.

منبع: وبلاگ ال جی

ChallengerChallenger LGChallenger ازChallenger بچه‌هایChallenger بهChallenger تحقیقاتیChallenger تیمChallenger چهارمChallenger سفرChallenger فنلاندLGLG ChallengerLG ازLG بچه‌هایLG بهLG تحقیقاتیLG تیمLG چهارمLG سفرLG فنلاندازاز Challengerاز LGاز بچه‌هایاز بهاز تحقیقاتیاز تیماز چهارماز سفراز فنلاندبچه‌هایبچه‌های Challengerبچه‌های LGبچه‌های ازبچه‌های بهبچه‌های تحقیقاتیبچه‌های تیمبچه‌های چهارمبچه‌های سفربچه‌های فنلاندبهبه Challengerبه LGبه ازبه بچه‌هایبه تحقیقاتیبه تیمبه چهارمبه سفربه فنلاندتحقیقاتیتحقیقاتی Challengerتحقیقاتی LGتحقیقاتی ازتحقیقاتی بچه‌هایتحقیقاتی بهتحقیقاتی تیمتحقیقاتی چهارمتحقیقاتی سفرتحقیقاتی فنلاندتیمتیم Challengerتیم LGتیم ازتیم بچه‌هایتیم بهتیم تحقیقاتیتیم چهارمتیم سفرتیم فنلاندچهارمچهارم Challengerچهارم LGچهارم ازچهارم بچه‌هایچهارم بهچهارم تحقیقاتیچهارم تیمچهارم سفرچهارم فنلاندسفرسفر Challengerسفر LGسفر ازسفر بچه‌هایسفر بهسفر تحقیقاتیسفر تیمسفر چهارمسفر فنلاندفنلاندفنلاند Challengerفنلاند LGفنلاند ازفنلاند بچه‌هایفنلاند بهفنلاند تحقیقاتیفنلاند تیمفنلاند چهارمفنلاند سفر