در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

کانن EOS 5DS Mark II با سنسور 60 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

آبان 1396,09 سرویس خبری محصولات جدید

کانن پرچم‌دار دیگر خود، EOS 5DS Mark II را به زودی معرفی خواهد کرد. یکی از شاخص‌های احتمالی و ارتقایافته‌ی این مدل، سنسور جدید ۶۰.۱ مگاپیکسلی آن خواهد بود.

بر اساس اخباری که تا کنون منتشر شده‌ است، کانن 5Ds Mark II با یک سنسور فول‌فریم با وضوح  ۶۰ مگاپیکسل عرضه خواهد شد. بر اساس آخرین گزارش‌ها این DSLR در مقایسه با نمونه‌ی قبلی خود، یک جهش ۲۰ درصدی در وضوح را ارائه خواهد کرد.

انتظار می‌رود شرکت ژاپنی کانن در نیمه‌ی دوم ۲۰۱۸ از یک بدنه به عنوان جایگزینی برای هر دو نمونه‌ی 5DS و 5DS R رونمایی کند. بر اساس شایعات دیگر، وضوح مدل جدید Canon EOS 5DS Mark II افزایش قابل توجهی نخواهد داشت (نسبت به مدل فعلی ۵۰.۶ مگاپیکسلی).

این احتمال هم وجود دارد که کانن EOS 5DS Mark II با یک سنسور جدید ۶۰ مگاپیکسلی همراه باشد.در حال حاضر دوربین DSLR کانن EOS 5Ds با قیمت ۳۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد؛ در حالی که مدل EOS 5Ds R به قیمت ۳۶۹۹ دلار یعنی ۲۰۰ دلار بیشتر به فروش خواهد رسید.

مشخصات احتمالی کانن EOS 5DS Mark II
نمونه‌های اولیه در دست بررسی و تست هستند.
کل مجموعه‌های«5DS» در یک دوربین ترکیب شده‌اند.
فاقد فیلتر پائین‌گذر
سنسور تصویر جدید ۶۰.۱ مگاپیکسلی
یک مود جدید با مگاپیکسل پائین
ویدئوی 4K (مشخصات ویدئویی پایه)
ابعاد بدنه‌ی یکسان با EOS 5D Mark IV

ویژگی Focus Peaking که ممکن است در ابتدا روی یک DSLR دیگر ظاهر شود، با این ویژگی می‌توانید محدوده فوکوس تصویر را به صورت دقیق مشخص کنید.تمام امکانات دیگر از جمله DPAF، Wifi، صفحه‌ی نمایش لمسی و GPS به احتمال زیاد ارائه خواهند شد.

رویداد PhotoKina 2018 سال آینده اواسط سپتامبر به عنوان بزرگترین رویداد عکاسی دیجیتال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. احتمالا  کانن Mark II EOS 5DS در این بازه‌ی زمانی و در رویداد Photokina 2018 معرفی خواهد شد.

منبع:زومیت

 

6060 سنسور60 عرضه60 کانن60 مگاپیکسلیسنسورسنسور 60سنسور عرضهسنسور کاننسنسور مگاپیکسلیعرضهعرضه 60عرضه سنسورعرضه کاننعرضه مگاپیکسلیکاننکانن 60کانن سنسورکانن عرضهکانن مگاپیکسلیمگاپیکسلیمگاپیکسلی 60مگاپیکسلی سنسورمگاپیکسلی عرضهمگاپیکسلی کانن