در حال بارگذاری اطلاعات

-

سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، از زمان تأسیسش در شهر سوون کره، همچنان رشد کرده، به پیشتازی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان تبدیل شده است و بیش از 200 شرکت فرعی را در سراسر جهانمدیریت می‌کند. محصولات این شرکت شامل لوازم خانگی مثل تلویزیون‌، مانیتور، یخچال، و ماشین لباسشویی، و همچنین محصولات اصلی ارتباطات راه د...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

سامسونگ در جایگاه باارزش‌ترین برند کره جنوبی

آبان 1396,03 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

مطابق جدیدترین فهرستی که از باارزش‌ترین برندهای کره‌ی جنوبی منتشر شده است، سامسونگ با فاصله‌‌ای فاحش نسبت به سایر رقبا, توانسته در صدر این فهرست جا خوش کند.

مؤسسه‌ی خدمات مشاوره‌ی ارزش‌گذاری و استراتژی برند فایننس، فهرستی پنجاه‌تایی باارزش‌ترین برندهای کره جنوبی را منتشر کرده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، سامسونگ توانسته است با اقتدار، جایگاه اول باارزش‌ترین و قدرتمندترین برند کره را از آن خود کند. برند فایننس برای گنجاندن برندها در باشگاه پنجاه‌تایی خود و رده‌بندی آن‌ها، معیارهای متعددی را مورد بررسی قرار داده است؛ معیارهایی که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به میزان سرمایه‌گذاری در بخش بازاریابی، پایداری و حاشیه‌ی سود، میزان آشنایی و حس نزدیکی مشتریان، ترجیحات و در نهایت میزان درآمد شرکت که به‌طور مستقیم، رهاورد برند آن است، اشاره کرد.

تحلیلگران مؤسسه‌ی برند فایننس در ارزیابی‌های خود، جایگاه اول فهرست باارزش‌ترین برندهای کره جنوبی را به سامسونگ اختصاص داده‌اند. ارزش برند این شرکت با رشدی ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته، به رقم چشمگیر ۵۱.۴ میلیارد دلار رسیده است؛ رقمی که تقریبا پنج برابر ارزش برندی است که در جایگاه دوم این فهرست جا خوش کرده است. هیوندای، خودروساز نام‌آشنای کره‌ی جنوبی در جایگاه دومین برند باارزش این کشور قرار گرفته است. ارزش برند این شرکت با رشدی چهار درصدی نسبت به سال گذشته، به رقم ۸.۸ میلیارد دلار رسیده است.

سامسونگ فایر اند مارین، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی گروه سامسونگ هم توانسته است جایگاه دوم برندهای کره با سریع‌ترین میزان رشد را در سال جاری از آن خود کند. ارزش برند این شرکت با رشد حیرت‌انگیز ۴۲ درصدی، به رقم ۲.۷ میلیارد دلار رسیده است. بدون شک، افزایش چشم‌گیر ارزش برند این شرکت به عملکرد قابل توجه آن در سال ۲۰۱۶ باز می‌گردد.

با توجه به رکوردی که سامسونگ با افزایش ارزش برند خود در سال جاری به ثبت رسانده است، چندان دور از انتظار نیست که در فصل‌های پیش رو شاهد خیز بلند ارزش برند این شرکت به سمت رقم‌های بالاتر باشیم.

منبع:گجت نیوز

باارزش‌ترینباارزش‌ترین برندباارزش‌ترین جایگاهباارزش‌ترین جنوبیباارزش‌ترین سامسونگباارزش‌ترین کرهبرندبرند باارزش‌ترینبرند جایگاهبرند جنوبیبرند سامسونگبرند کرهجایگاهجایگاه باارزش‌ترینجایگاه برندجایگاه جنوبیجایگاه سامسونگجایگاه کرهجنوبیجنوبی باارزش‌ترینجنوبی برندجنوبی جایگاهجنوبی سامسونگجنوبی کرهسامسونگسامسونگ باارزش‌ترینسامسونگ برندسامسونگ جایگاهسامسونگ جنوبیسامسونگ کرهکرهکره باارزش‌ترینکره برندکره جایگاهکره جنوبیکره سامسونگ