در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

مدیر عامل جدید صنایع شیر ایران منصوب شد

برگزاری جلسه مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران با معاون اقتصادی و سرمایه گذاری استان سمنان

شرکت شیرین عسل به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد غذایی در نمايشگاه گلفود دبی

جايزه ملی نشان برتر ايران به برند شیرین عسل اهدا شد

نخستین همایش پژوهش های نوین در حوزه R&D و شرکت های برتر صنایع غذایی برگزار گردید

مهرام و آمارانت فینالیست های پنجمین دوره مسابقات فوتبال صنعت غذا شدند

مهر 1396,27 سرویس خبری مواد غذایی

در مرحله نیمه نهایی پنجمین دوره مسابقات فوتبال صنعت غذا آمارانت و مهرام به ترتیب مقابل سبزان و گلها به پیروزی رسیدند و راهی دیدار فینال شدند.

در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال صنعت غذا ابتدا تیمهای سبزان و آمرانت مقابل هم قرار گرفتند که این بازی جذاب با نتیجه ۴ بر ۲ به سود آمارانت پایان یافت.با این برد آمارانت به فینال مسابقات راه یافت.

در دیدار دیگر از این مرحله نیز تیمهای صنایع غذایی گلها و مهرام به رقابت پرداختند که در نهایت تیم مهرام موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد تیم گلها عبور کند و برای فینال مسابقات راه یابد .به این ترتیب دو تیم صنایع غذایی گلها و سبزان به طور مشترک به مقام سوم پنجمین دوره مسابقات دست یافتند و تیمهای مهرام و آمارنت نیز روز یکشنبه ساعت ۳ بعد ازظهر دیدار فینال را برگزار می کنند.

گفتنی است این مسابقات هر ساله مهر ماه به مناسبت ۴ رویداد روزجهانی غذا، روز جهانی استاندارد، روز ورزش و تربیت بدنی و روز ملی صادرات برگزار می شود. امسال پنجمین دوره به میزبانی شرکت بهنوش در حال برگزاری است.

منبع:اگروفودنیوز

 

آمارانتآمارانت پنجمینآمارانت دورهآمارانت صنعتآمارانت غذاآمارانت فوتبالآمارانت فینالیستآمارانت مسابقاتآمارانت مهرامپنجمینپنجمین آمارانتپنجمین دورهپنجمین صنعتپنجمین غذاپنجمین فوتبالپنجمین فینالیستپنجمین مسابقاتپنجمین مهرامدورهدوره آمارانتدوره پنجمیندوره صنعتدوره غذادوره فوتبالدوره فینالیستدوره مسابقاتدوره مهرامصنعتصنعت آمارانتصنعت پنجمینصنعت دورهصنعت غذاصنعت فوتبالصنعت فینالیستصنعت مسابقاتصنعت مهرامغذاغذا آمارانتغذا پنجمینغذا دورهغذا صنعتغذا فوتبالغذا فینالیستغذا مسابقاتغذا مهرامفوتبالفوتبال آمارانتفوتبال پنجمینفوتبال دورهفوتبال صنعتفوتبال غذافوتبال فینالیستفوتبال مسابقاتفوتبال مهرامفینالیستفینالیست آمارانتفینالیست پنجمینفینالیست دورهفینالیست صنعتفینالیست غذافینالیست فوتبالفینالیست مسابقاتفینالیست مهراممسابقاتمسابقات آمارانتمسابقات پنجمینمسابقات دورهمسابقات صنعتمسابقات غذامسابقات فوتبالمسابقات فینالیستمسابقات مهراممهراممهرام آمارانتمهرام پنجمینمهرام دورهمهرام صنعتمهرام غذامهرام فوتبالمهرام فینالیستمهرام مسابقات