در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

عرضه نسل جدید ساعت FES سونی

خرداد 1396,23 سرویس خبری

سونی چندی پیش نسل جدید ساعت های E-lnk خود را که با نام FES Watch شناخته میشود معرفی کرد. نسل دوم این ساعت با نام کامل FES Watch U نسبت به نسل اول تفاوت های جالب توجهی دارد. این ساعت که بدنه آن تماماً از جنس کاغذ الکترونیکی است، در زمینه طراحی با مدل اولیه خود تفاوت دارد. قسمت اصلی ساعت با یک فریم فلزی مقاوم شده تا هر چه بیشتر به ساعت های کلاسیک شبیه سازی شود.

ساعت FES Watch U توسط اپلیکیشن مخصوصی که سونی برای آن توسعه داده به گوشی هوشمند متصل میگردد. این ساعت با گذشت مدت ها از معرفی رسمی، امروز اولین روز عرضه خود را تجربه کرد. سونی این ساعت را فعلا در ژاپن عرضه کرده که در قیمت های مختلف قابل سفارش است.

سونی تا امروز طرح های متنوعی برای این ساعت منتشر کرده و هر هفته نیز طرح های جدیدی را به آن می افزاید. ساعت FES Watch U بر خلاف ساعت های هوشمند که تنها صفحه نمایش آنها قابلیت نصب الگوی ساعت و تغییر ظاهر را دارند، به صورت کامل از بند گرفته تا صفحه اصلی قابل شخصی سازی است. این ساعت با هربار شارژ نیز تا حدود 3 هفته برای استفاده مداوم روشن می ماند.

منبع: اکسپریا

"ساعتFESFES جدیدFES ساعتFES سونیFES عرضهFES نسلجدیدجدید FESجدید ساعتجدید سونیجدید عرضهجدید نسلساعت FESساعت جدیدساعت سونیساعت عرضهساعت نسلسونیسونی FESسونی جدیدسونی ساعتسونی عرضهسونی نسلعرضهعرضه FESعرضه جدیدعرضه ساعتعرضه سونیعرضه نسلنسلنسل FESنسل جدیدنسل ساعتنسل سونینسل عرضه