در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

رونمایی سونی از دوربین های جدید 4K HDR

شهریور 1396,25 سرویس خبری

سونی به تازگی از سه دوربین 4K HDR خود رونمایی کرده است که در آن ها از سیستم فوکوس اتوماتیک Fast Hybrid  استفاده شده است.

مدیر گروه تولید محتوای سونی استرالیا در این زمینه می گوید:

ما عمیقاً به توانمندسازی مشتریان خود برای ساخت داستان های فوق العاده باور داریم. چه کاربران ما خبرنگار باشند و قصد پوشش یک خبر فوری را داشته باشند و چه فریلنسر باشند و قصد همکاری های کوتاه مدت را داشته باشند، ما باید آن ها را توانمند کنیم.
او در ادامه گفت:

دوربین های جدید فیلم برداری ما دقیقاً برای همین موضوع ساخته شده اند. با این دوربین های جدید، توانایی لازم بروی فوکوس درست بروی سوژه ها کاهش می یابد و فرآیند پس تولید محتوا نیز ساده تر خواهد شد که این موارد به افزایش تمرکز کاربران برای تولید بهتر کمک خواهد کرد.
بنابر اعلام سونی، در هر سه مدل دوربین جدید از لنزهای 29 میلی متری واید ساخت کمپانی زیس استفاده خواهد شد که قابلیت زوم اپتیکال 12 برابری را در اختیار کاربران قرار می دهد. در این دوربین ها از فناوری فوکوس سریع سونی با نام Fast Hybrid و سنسور Exmor RS CMOS نیز استفاده خواهد شد.

نکته ی مهم دیگر در مورد این دوربین ها، پشتیبانی از ضبط ویدئوهای 4K HDR با استفاده از  Hybrid Log Gamma (HLG) می باشد که فرآیند تولید این محتوا را ساده تر می کند.

منبع: اکسپریا

4K4K HDR4K از4K جدید4K دوربین4K رونمایی4K سونی4K هایِHDRHDR 4KHDR ازHDR جدیدHDR دوربینHDR رونماییHDR سونیHDR هایِازاز 4Kاز HDRاز جدیداز دوربیناز رونماییاز سونیاز هایجدیدجدید 4Kجدید HDRجدید ازجدید دوربینجدید رونماییجدید سونیجدید هایدوربیندوربین 4Kدوربین HDRدوربین ازدوربین جدیددوربین رونماییدوربین سونیدوربین هایرونماییرونمایی 4Kرونمایی HDRرونمایی ازرونمایی جدیدرونمایی دوربینرونمایی سونیرونمایی هایسونیسونی 4Kسونی HDRسونی ازسونی جدیدسونی دوربینسونی رونماییسونی هایِهایهایِ 4Kهایِ HDRهای ازهای جدیدهای دوربینهای رونماییهایِ سونی