در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

تلویزیون هایِ هوشمند سونی هم اَکنون با آمازون اِکو سازگار هستند.

تیر 1396,24 سرویس خبری

تلویزیون هایِ هوشمند سونی با دریافت یک بروزرسانی به خصوص هم اَکنون با دستیار هوشمند آمازون اِکو سازگار شده اند. این موضوع به کاربران کمک میکند تلویزیون هوشمند سونی خود را از طریق دستیار آمازون اِکو و تنها با دستورات صوتی کنترل کنند.

به این ترتیب، کاربرانی که آمازون اِکو را در بین وسایل هوشمند خود دارند و از یک تلویزیون هوشمند سونی بهره میبرد میتوانند بدون دغدغه و تنها با دستورات صوتی تلویزیون هوشمند سونی خود را کنترل کنند. مثلاً میتوانند از آمازون اِکو بخواهند کانال تلویزیون هوشمند سونی را عوض کند، برنامه در حال پخش را ضبط کند یا حتی ورودی تلویزیون را تغییر دهد.

سونی بیشتر تلویزیون هایِ هوشمند سال 2016 و 2017 خود را با این بروزرسانی به قابلیت مذکور مجهز ساخته است. بدین ترتیب، کاربران تلویزیون هایِ هوشمند سال 2016 و 2017 سونی با داشتن آمازون اِکو، حساب کاربری آمازون، حساب کاربری گوگل و یک شبکه وایفای میتوانند به سادگی و بدون نیاز به کنترل تلویزیون، تلویزیون هوشمند سونی خود را کنترل کنند.

پیش از این Google Home نیز با تلویزیون هایِ هوشمند سونی همگام شده بود و اَکنون با همگام شدن آمازون اِکو با تلویزیون هایِ هوشمند سونی که مجهز به اَندروید تی وی هستند، سونی قدم بسیار مثبت و بزرگی رو به جلو برداشته است، چون در بازار ایالت متحده و بازار برخی از کشورهایِ اروپایی بسیاری از کاربران به سراغ دستیار هوشمند اِکویِ آمازون میروند و از آن استفاده میکنند.

 

منبع: اکسپریا

«هم باآمازونآمازون اَکنونآمازون اِکوآمازون باآمازون تلویزیونآمازون سازگارآمازون سونیآمازون هایِآمازون هستند.آمازون همآمازون هوشمنداَکنوناَکنون آمازوناَکنون اِکواَکنون بااَکنون تلویزیوناَکنون سازگاراَکنون سونیاَکنون هایِاَکنون هستند.اَکنون هماَکنون هوشمنداِکواِکو آمازوناِکو اَکنوناِکو بااِکو تلویزیوناِکو سازگاراِکو سونیاِکو هایِاِکو هستند.اِکو هماِکو هوشمندبابا «همبا آمازونبا اَکنونبا اِکوبا تلویزیونبا سازگاربا سونیبا هایبا هستند.با هوشمندتلویزیونتلویزیون آمازونتلویزیون اَکنونتلویزیون اِکوتلویزیون باتلویزیون سازگارتلویزیون سونیتلویزیون هایتلویزیون هستند.تلویزیون همتلویزیون هوشمندسازگارسازگار آمازونسازگار اَکنونسازگار اِکوسازگار باسازگار تلویزیونسازگار سونیسازگار هایِسازگار هستند.سازگار همسازگار هوشمندسونیسونی آمازونسونی اَکنونسونی اِکوسونی باسونی تلویزیونسونی سازگارسونی هایِسونی هستند.سونی همسونی هوشمندهایهایِ آمازونهایِ اَکنونهایِ اِکوهای باهای تلویزیونهایِ سازگارهایِ سونیهایِ هستند.های همهای هوشمندهستند.هستند. آمازونهستند. اَکنونهستند. اِکوهستند. باهستند. تلویزیونهستند. سازگارهستند. سونیهستند. هایِهستند. همهستند. هوشمندهمهم آمازونهم اَکنونهم اِکوهم تلویزیونهم سازگارهم سونیهم هایهم هستند.هم هوشمندهوشمندهوشمند آمازونهوشمند اَکنونهوشمند اِکوهوشمند باهوشمند تلویزیونهوشمند سازگارهوشمند سونیهوشمند هایهوشمند هستند.هوشمند هم