در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

روش جالب سونی برای تبلیغ پروژکتور اکسپریا تاچ در کشور آلمان

مهر 1396,24 سرویس خبری

اکسپریا پروژکتور یکی از طرح های مفهومی سونی در سال 2016 بود که با گذشت یک سال، در نهایت با نام اکسپریا تاچ معرفی شد. این محصول که یکی از جذاب ترین محصولات سونی به شمار میرود، یک پروژکتور اندرویدی است که توانایی ایجاد تصاویر تا ابعاد 23 اینچ را داراست.مهمترین خاصیت اکسپریا تاچ که این محصول را از سایر پروژکتورها متمایز میکند، امکان لمس صفحه های ایجاد شده توسط آن است. در واقع اکسپریا تاچ یک پروژکتور لمسی است که شما میتوانید کنترل آن را همانند یک تبلت با صفحه نمایش غول پیکر بر عهده بگیرید.

اکسپریا تاچ مدتی است که در کشورهای مختلف عرضه شده و سونی نیز توجه زیادی به آن دارد. در همین باب، اقدام جالبی از سوی سونی صورت گرفته تا این محصول شگرف را به سبک متفاوت نمایش دهد. سونی با همکاری چند هتل بزرگ در کشور آلمان، این محصول را در لابی هتل ها قرار داده تا ضمن تبلیغ آن، راهنمایی هم برای مسافران باشد.

در چند هتل معتبر در آلمان از جمله هتل وستین گرند برلین، اکسپریا تاچ مورد استفاده قرار گرفته که مسافران میتوانند از طریق آن اقدامات متفاوتی از جمله جستجو در هتل، رزرو بلیط، اطلاعات سفر و … انجام دهند. از آنجایی که اکسپریا تاچ، یک پروژکتور مبتنی بر سیستم عامل اندروید است، کار کردن با آن برای اغلب افراد بسیار ساده است و این اقدام سونی میتواند ضمن راهنمایی مسافران، شیوه ای متفاوت از معرفی این محصول جذاب نیز باشد.

منبع: اکسپریا

آلمانآلمان اکسپریاآلمان برایآلمان پروژکتورآلمان تاچآلمان تبلیغآلمان جالبآلمان درآلمان روشآلمان سونیآلمان کشوراکسپریااکسپریا آلماناکسپریا برایاکسپریا پروژکتوراکسپریا تاچاکسپریا تبلیغاکسپریا جالباکسپریا دراکسپریا روشاکسپریا سونیاکسپریا کشوربرایبرای آلمانبرای اکسپریابرای پروژکتوربرای تاچبرای تبلیغبرای جالببرای دربرای روشبرای سونیبرای کشورپروژکتورپروژکتور آلمانپروژکتور اکسپریاپروژکتور برایپروژکتور تاچپروژکتور تبلیغپروژکتور جالبپروژکتور درپروژکتور روشپروژکتور سونیپروژکتور کشورتاچتاچ آلمانتاچ اکسپریاتاچ برایتاچ پروژکتورتاچ تبلیغتاچ جالبتاچ درتاچ روشتاچ سونیتاچ کشورتبلیغتبلیغ آلمانتبلیغ اکسپریاتبلیغ برایتبلیغ پروژکتورتبلیغ تاچتبلیغ جالبتبلیغ درتبلیغ روشتبلیغ سونیتبلیغ کشورجالبجالب آلمانجالب اکسپریاجالب برایجالب پروژکتورجالب تاچجالب تبلیغجالب درجالب روشجالب سونیجالب کشوردردر آلماندر اکسپریادر برایدر پروژکتوردر تاچدر تبلیغدر جالبدر روشدر سونیدر کشورروشروش آلمانروش اکسپریاروش برایروش پروژکتورروش تاچروش تبلیغروش جالبروش درروش سونیروش کشورسونیسونی آلمانسونی اکسپریاسونی برایسونی پروژکتورسونی تاچسونی تبلیغسونی جالبسونی درسونی روشسونی کشورکشورکشور آلمانکشور اکسپریاکشور برایکشور پروژکتورکشور تاچکشور تبلیغکشور جالبکشور درکشور روشکشور سونی