در حال بارگذاری اطلاعات

-

سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، از زمان تأسیسش در شهر سوون کره، همچنان رشد کرده، به پیشتازی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان تبدیل شده است و بیش از 200 شرکت فرعی را در سراسر جهانمدیریت می‌کند. محصولات این شرکت شامل لوازم خانگی مثل تلویزیون‌، مانیتور، یخچال، و ماشین لباسشویی، و همچنین محصولات اصلی ارتباطات راه د...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

رونمایی از دست بند سلامتی جدید سامسونگ

مرداد 1396,31 سرویس خبری

سامسونگ در حال ساخت نسخه ای پیشرفته تر از دست بند سلامتی Gear Fit ۲ به نام Gear Fit ۲ Pro می باشد که اکنون اطلاعات بیشتری از این محصول جدید سامسونگ منتشر شده است.
Gear Fit 2 Pro دارای یک نمایشگر خمیده AMOLED می باشد و از سیستم عامل تایزن بهره می برد و با گوشی های هوشمند اندروید و iOS نیز سازگاری دارد. این دست بند هوشمند تا فشار 5 اتمسفری و عمق 50 متری، در برابر نفوذ آب مقاومت می کند و برای ورزش های آبی و غواصی مناسب می باشد در حالی که نسخه قبلی این دست بند دارای گواهینامه IP68 بوده و مناسب غواصی نبوده است.

علاوه بر این، سامسونگ بیشتر ویژگی های پخش موزیک که در نسخه قبلی وجود نداشته را به این دست بند اضافه نموده است، از جمله پشتیبانی از آهنگ های سرویس Spotify به صورت آفلاین. همچنین، از لحاظ نوع قرارگیری در دست نیز بهبود یافته و در تمرین های سخت ورزشی تمایلی به افتادن از دست ندارد.

منبع: تسنیم

" دستازاز بنداز جدیداز دستاز رونماییاز سامسونگاز سلامتیبندبند ازبند جدیدبند دستبند رونماییبند سامسونگبند سلامتیجدیدجدید ازجدید بندجدید دستجدید رونماییجدید سامسونگجدید سلامتیدست ازدست بنددست جدیددست رونماییدست سامسونگدست سلامتیرونماییرونمایی ازرونمایی بندرونمایی جدیدرونمایی دسترونمایی سامسونگرونمایی سلامتیسامسونگسامسونگ ازسامسونگ بندسامسونگ جدیدسامسونگ دستسامسونگ رونماییسامسونگ سلامتیسلامتیسلامتی ازسلامتی بندسلامتی جدیدسلامتی دستسلامتی رونماییسلامتی سامسونگ