در حال بارگذاری اطلاعات

-

ال جی

تکنولوژی‌ و فناوری‌های روز بکار گرفته شده در محصولات ال‌جی، تولید محصولات منحصر به فرد در کنار طراحی های بی‌نظیر می‌تواند یکی از منابع سرمایه‌گذاری در آینده محسوب شود. در سال 2014 شرکت ال‌جی ، شامل 4 واحد کسب و کار - سرگرمی های خانگی، موبایل، لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع و قطعات خودرو- با ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

اعطای گواهی‌نامه شرکت خلاق به فروشگاه اینترنتی اُکالا

مدیر عامل جدید صنایع شیر ایران منصوب شد

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

مسابقه جدید اینستاگرام ال‌جی موبایل

تیر 1396,15 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

ال‌جی G6، پرچمدار ۲۰۱۷ ال‌جی، از دوربین دوگانه‌ بهره می‌برد که با کمک آن شما قادر خواهید بود با دو زاویه‌ دید مختلف عکاسی کنید. این قابلیت امکانات بسیاری را برای شما به همراه دارد:

عکاسی با زاویه وسیع‌تر و عکس‌های بزرگتر که بخش بیشتری از منطقه مورد نظر عکاسی را در بر می‌گیرد
کیفیت عکاسی بالا با کمک دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسل
پس به لطف این امکان G6، دیگر کسی در عکس‌ها جا نخواهد ماند و همه می‌توانند در خاطرات ثبت شوند.

همه ما از قدیم عکس‌هایی داریم که تصویر شما به دلیل محدود بودن لنز دوربین‌ها و گوشی‌ها ناقص ثبت شده است. این عکس‌ها می‌تواند شامل عکس‌های چاپ‌شده قدیمی هم باشد. کافیست تصاویر خود را برای اینستاگرام ال‌جی موبایل بفرستید تا در قرعه‌کشی ۵ دستگاه تلفن هوشمند ال‌جی G6 شرکت داده شوید و شانس خود را برای بردن محک بزنید.

اگه صفحه اینستاگرام شما در حالت عمومی است، کافیست تصاویر خود را باهشتگ #بپاجانمونی و #G6 منتشر کنید و اگر صفحه شما خصوصی (Private) است، می‌توانید عکس‌های خود را به صورت دایرکت به اینستاگرام ال‌جی موبایل ایران (lgmobile.ir) ارسال کنید.

برنده‌های ۵ دستگاه ال‌جی G6  از طریق قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند. پس اگر عکس‌های بیشتری بفرستید، شانس بیشتری برای برنده شدن جایزه خواهید داشت.

برای اینکه در قرعه کشی شرکت داده شوید، حتماً باید عکس‌هایتان شرایط مسابقه را داشته باشند. پس دقت کنید عکس‌هایی که ارسال می‌کنید باید اثر محدود بودن لنز دوربین در آن مشاهده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به وب‌سایت www.lgmobileir.com مراجعه کنید.

منبع: ال جی

ال‌جیال‌جی اینستاگرامال‌جی جدیدال‌جی مسابقهال‌جی موبایلاینستاگراماینستاگرام ال‌جیاینستاگرام جدیداینستاگرام مسابقهاینستاگرام موبایلجدیدجدید ال‌جیجدید اینستاگرامجدید مسابقهجدید موبایلمسابقهمسابقه ال‌جیمسابقه اینستاگراممسابقه جدیدمسابقه موبایلموبایلموبایل ال‌جیموبایل اینستاگرامموبایل جدیدموبایل مسابقه