در حال بارگذاری اطلاعات

-

ال جی

تکنولوژی‌ و فناوری‌های روز بکار گرفته شده در محصولات ال‌جی، تولید محصولات منحصر به فرد در کنار طراحی های بی‌نظیر می‌تواند یکی از منابع سرمایه‌گذاری در آینده محسوب شود. در سال 2014 شرکت ال‌جی ، شامل 4 واحد کسب و کار - سرگرمی های خانگی، موبایل، لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع و قطعات خودرو- با ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

تجهیز مجموعه بزرگ لوازم خانگی هوشمند ال‌جی به دستیار گوگل

مهر 1396,05 سرویس خبری

حدود ۹۰ مدل از لوازم خانگی ال‌جی تجربه خانه‌ای ساده، راحت و متصل به اینترنت را که آماده برای آینده است ارائه می‌دهند.ال‌جی امروز در راستای عمل به تعهدات خود در ارائه پلت‌فرم باز برای لوازم خانگی هوشمند اعلام کرد که ۸۷ مدل از لوازم خانگی هوشمندش که به وای-فای مجهز هستند اکنون با دستیار گوگل در Google Home سازگاری دارند و با تلفن‌های هوشمند اندروید و iOS می‌توان به آنها متصل شد.

شرکت ال‌جی الکترونیکس با گسترده‌ترین مجموعه لوازم خانگی هوشمندی که امروز در دسترس است به مشتریان امکان می‌دهد راه‌های بیشتری برای کنترل خانه خود داشته باشند و از مزایای تجربه خانه متصل به اینترنت لذت ببرند تا طلایه‌دار قابلیت اتصال به اینترنت و راحتی بی‌نظیر در لوازم خانگی هوشمند باشد و علاوه بر این سازگاری با دستیار گوگل و عمل به آن را برای لوازم خانگی هوشمندی که اوایل بهار امسال معرفی کرد گسترش دهد.

کنترل صوتی با دستیار گوگل

دارندگان لوازم خانگی هوشمند ال‌جی اکنون با پشتیبانی از دستیار گوگل می‌توانند همه لوازم خانگی متصل ال‌جی را بدون دخالت دست و با فرمان صوتی خودشان از طریق تلفن همراه و از هر جایی در محدوده دستیار در Google Home کنترل کنند. دستیار موجود در Google Home قادر است صداهای اشخاص مختلف خانواده را از هم تمایز دهد.

نصب ساده با استفاده از برنامه کاربردی مرکزی LG SmartThinQ

با برنامه کاربردی رایگان LG SmartThinQ برای اندروید یا iOS فرایند نصب بسیار ساده و راحت است. کاربران از طریق این برنامه کاربردی می‌توانند تمام لوازم خانگی خود در مجموعه لوازم خانگی هوشمند ال‌جی را کنترل کنند. ال‌جی مدیریت لوازم خانگی هوشمند را با این برنامه کاربردی موبایل خیلی راحت‌تر کرده است.

لوازم خانگی هوشمند با قابلیت یادگیری انطباقی هوشمندتر می‌شوند

برای راحتی بیشتر در کار با دستگاه‌های متصل به اینترنت، LG SmartThinQ الگوهای استفاده مشتریان را یاد می‌گیرد و آنها را طبق نیازشان پیشگویی می‌کند. هر چه بیشتر مشتریان از لوازم خانگی هوشمند ال‌جی استفاده کنند، لوازم خانگی نیز هوشمندتر می‌شوند. لوازم خانگی هوشمند ال‌جی با استفاده از فناوری انطباقی برای تفسیر عادات استفاده و اطلاعات، می‌دانند چه زمانی به صاحب خود هشدار دهند فیلتر یخچال یا تصفیه هوا را عوض کند یا تشخیص دهند مشکل ماشین خشکشویی ناشی از تجمع پرز است؛ نکته جالب اینجاست که تمام اینها فقط از طریق برنامه کاربردی SmartThinQ صورت می‌گیرد.

 

منبع: وبلاگ ال جی

ال‌جیال‌جی بزرگال‌جی بهال‌جی تجهیزال‌جی خانگیال‌جی دستیارال‌جی گوگلال‌جی لوازمال‌جی مجموعهال‌جی هوشمندبزرگبزرگ ال‌جیبزرگ بهبزرگ تجهیزبزرگ خانگیبزرگ دستیاربزرگ گوگلبزرگ لوازمبزرگ مجموعهبزرگ هوشمندبهبه ال‌جیبه بزرگبه تجهیزبه خانگیبه دستیاربه گوگلبه لوازمبه مجموعهبه هوشمندتجهیزتجهیز ال‌جیتجهیز بزرگتجهیز بهتجهیز خانگیتجهیز دستیارتجهیز گوگلتجهیز لوازمتجهیز مجموعهتجهیز هوشمندخانگیخانگی ال‌جیخانگی بزرگخانگی بهخانگی تجهیزخانگی دستیارخانگی گوگلخانگی لوازمخانگی مجموعهخانگی هوشمنددستیاردستیار ال‌جیدستیار بزرگدستیار بهدستیار تجهیزدستیار خانگیدستیار گوگلدستیار لوازمدستیار مجموعهدستیار هوشمندگوگلگوگل ال‌جیگوگل بزرگگوگل بهگوگل تجهیزگوگل خانگیگوگل دستیارگوگل لوازمگوگل مجموعهگوگل هوشمندلوازملوازم ال‌جیلوازم بزرگلوازم بهلوازم تجهیزلوازم خانگیلوازم دستیارلوازم گوگللوازم مجموعهلوازم هوشمندمجموعهمجموعه ال‌جیمجموعه بزرگمجموعه بهمجموعه تجهیزمجموعه خانگیمجموعه دستیارمجموعه گوگلمجموعه لوازممجموعه هوشمندهوشمندهوشمند ال‌جیهوشمند بزرگهوشمند بههوشمند تجهیزهوشمند خانگیهوشمند دستیارهوشمند گوگلهوشمند لوازمهوشمند مجموعه