در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

نکات مهم در هنگام خرید اتو

مهر 1396,16 سرویس خبری لوازم خانگی

احتمالا اتو بخار را که هم سبک‌تر، هم کوچک‌تر، هم برای اتوکشی انواع پارچه و پوشاک راحت‌تر است، انتخابی مناسب‌تر می دانید اما قبل از خرید به این نکات توجه کنید:

*‌ جنس کفی این اتوها معمولا از سرامیک یا تفلون و در بعضی مدل‌های ارزان‌تر، استیل است. اتو با کفی فلز و استیل نخرید، زیرا سبب برق‌ افتادن پارچه (بویژه پارچه‌های مشکی) می‌شود.

*‌ بهتر است تعداد سوراخ‌هایی که زیر کفی قرار دارد، بیشتر و در همه کف، بخصوص نوک اتو پخش شده باشد.

*‌ اگر البسه زیادی برای اتوکشی دارید، اتویی انتخاب کنید که گنجایش مخزن آب آن بیشتر باشد.

*‌ از داشتن سیستم ضد آهک در آن مطمئن شوید، زیرا سبب طول عمر اتو خواهد شد. اگر سیستم سردکننده عمودی داشته باشد بهتر است. برخی اتوهای بخار سیستم خاموش‌کن خودکار هم دارد (پس از دقایقی ثابت ماندن در حالت افقی یا به شکل عمودی جریان برق قطع می‌شود). برخی مجهز به سیستم پرزگیر خودکار است.

معیار اصلی در خرید را بر ارزانی یا گرانی، فلان سیستم دهان‌ پرکن و… نگذارید و بسته به امکانات جیب و آینده‌نگری خود هزینه کنید، نه براساس چرب‌ زبانی و بزرگ‌نمایی فروشنده و آگهی‌های تبلیغاتی

*‌ از داشتن دکمه قطع و وصل بخار، عایق‌بندی مناسب برای جلوگیری از بیرون ریختن آب حین تکان دادن اتو و… مطمئن شوید.

*‌ به توان مصرفی و طول مناسب سیم انتقال برق و کیفیت کابل دقت کنید.

*‌ معیار اصلی در خرید را بر ارزانی یا گرانی، فلان سیستم دهان‌ پرکن و… نگذارید و بسته به امکانات جیب و آینده‌نگری خود هزینه کنید، نه براساس چرب‌ زبانی و بزرگ‌نمایی فروشنده و آگهی‌های تبلیغاتی.

منبع: تبیان

اتواتو خریداتو دراتو مهماتو نکاتاتو هنگامخریدخرید اتوخرید درخرید مهمخرید نکاتخرید هنگامدردر اتودر خریددر مهمدر نکاتدر هنگاممهممهم اتومهم خریدمهم درمهم نکاتمهم هنگامنکاتنکات اتونکات خریدنکات درنکات مهمنکات هنگامهنگامهنگام اتوهنگام خریدهنگام درهنگام مهمهنگام نکات