در حال بارگذاری اطلاعات

-

سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، از زمان تأسیسش در شهر سوون کره، همچنان رشد کرده، به پیشتازی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان تبدیل شده است و بیش از 200 شرکت فرعی را در سراسر جهانمدیریت می‌کند. محصولات این شرکت شامل لوازم خانگی مثل تلویزیون‌، مانیتور، یخچال، و ماشین لباسشویی، و همچنین محصولات اصلی ارتباطات راه د...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

سامسونگ Dex، ابتکاری دیگر برای کاربران گوشی های سامسونگ

تیر 1396,18 سرویس خبری

سامسونگ Dex، نوآوری دیگری از سامسونگ است که کاربران را قادر می سازد تا گوشی گلکسی S8 و S8 پلاس خود را به مانیتور یا کیبورد و موس وصل کرده و هر مکانی را تبدیل به محل کار کنند.
این پلتفرم اندروید، امکان آن را برای کاربران فراهم می کند تا به اپلیکیشن هایی دسترسی داشته باشند که قبلا بر روی موبایل نصب شده اند و به روش جدیدی از این اپلیکیشن ها استفاده کنند. در نتیجه، کاربر از سهولت و راحتی بیشتری برای کار بهره مند می شود.

برای فعال سازی این تکنولوژی، سه عامل، مورد نیاز است: CPU گوشی باید از سرعت کافی برخوردار باشد و اتصال نیز به صورت بهینه برقرار شود و اندروید نیز با PC تناسب داشته باشد. می توان از اغلب اپلیکیشن ها در سامسونگ Dex استفاده کرد. به علاوه، اپلیکیشن هایی که از اندروید نوقات 7.0 پشتیبانی می کنند این امکان را برای کاربر فراهم می کنند تا اندازه ویندوز اپلیکیشن در سامسونگ Dex، را تغییر دهند. البته می توان از آن دسته از اپلیکیشن هایی که از اندروید 7.0 استفاده نمی کنند نیز با اندازه ثابت صفحه در سامسونگ Dex، استفاده کرد. سامسونگ، پلتفرم دیگری نیز برای توسعه دهندگان فراهم کرده است تا اپلیکیشن های خود را برای استفاده از این تکنولوژی، بهینه سازی کنند.

یکی از قابلیت های مهم سامسونگ Dex، این است که به افراد اجازه می دهد تا از راه دور به راحتی به فضای کاری دیجیتال و همه اپلیکیشن های تجاری مورد نیاز و داده ها دسترسی داشته باشند.
سامسونگ Dex، به عنوان یک راهکار بسیار مناسب برای محیط های کاری تلقی می شود زیرا هم کارایی را افزایش داده و هم از نظر هزینه، مقرون به صرفه است و هزینه های مربوط به استفاده از پی سی ها و سایر دستگاه ها را به حداقل مقدار ممکن کاهش می دهد.
سامسونگ Dex، به گونه ای طراحی شده است که همه کاربران گوشی های2017 سامسونگ میتوانند از آن استفاده کنند.

 

منبع: سامسونگ

Dex،Dex، ابتکاریDex، برایDex، دیگرDex، سامسونگDex، کاربرانDex، گوشیDex، هایابتکاریابتکاری Dex،ابتکاری برایابتکاری دیگرابتکاری سامسونگابتکاری کاربرانابتکاری گوشیابتکاری هایبرایبرای Dex،برای ابتکاریبرای دیگربرای سامسونگبرای کاربرانبرای گوشیبرای هایدیگردیگر Dex،دیگر ابتکاریدیگر برایدیگر سامسونگدیگر کاربراندیگر گوشیدیگر هایسامسونگسامسونگ Dex،سامسونگ ابتکاریسامسونگ برایسامسونگ دیگرسامسونگ کاربرانسامسونگ گوشیسامسونگ هایکاربرانکاربران Dex،کاربران ابتکاریکاربران برایکاربران دیگرکاربران سامسونگکاربران گوشیکاربران هایگوشیگوشی Dex،گوشی ابتکاریگوشی برایگوشی دیگرگوشی سامسونگگوشی کاربرانگوشی هایهایهای Dex،های ابتکاریهای برایهای دیگرهای سامسونگهای کاربرانهای گوشی