در حال بارگذاری اطلاعات

-

سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، از زمان تأسیسش در شهر سوون کره، همچنان رشد کرده، به پیشتازی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان تبدیل شده است و بیش از 200 شرکت فرعی را در سراسر جهانمدیریت می‌کند. محصولات این شرکت شامل لوازم خانگی مثل تلویزیون‌، مانیتور، یخچال، و ماشین لباسشویی، و همچنین محصولات اصلی ارتباطات راه د...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

یخچال فریزرها و کولرهای هوشمند سامسونگ، بدون نیاز به برق

تیر 1396,26 سرویس خبری

سامسونگ باز هم با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های موجود، یخچال فریزرها و کولرهایی را متناسب با شرایط آب و هوایی برخی از کشورها تولید کرده است مانند یخچال فریزرهایی که با استفاده از انرژی خورشیدی کار می کنند و یا کولرهایی که میزان سرمایش تولید شده توسط آنها 43 درصد بیشتر از سایر کولرهای موجود در بازار است.

این یخچال فریزرها و کولرهای جدید سامسونگ، طراحی بی نظیر و تکنولوژی پیشرفته روز را با هم تلفیق کرده اند و امکان سرمایش را با سرعت بیشتر و صرفه جویی در مصرف برق و دوام بیشتر فراهم کرده اند.

کولر گازی دیجیتال اینورتر سامسونگ به اولین موتور هشت قطبی دنیا مجهز است که میزان سرعت سرمایش آن 8 برابر بیشتر از سایر کولر گازی های موجود بوده و  انرژی کمتری مصرف می کند. این کولر گازی سامسونگ  به عنوان یکی از جدیدترین لوازم خانگی سامسونگ در دنیا تلقی می شود.سامسونگ در این دسته از کولرگازی ها از ویژگی Voltage Protector استفاده کرده که نوسانات ولتاژ را از 146V تا 290V کنترل می کند. یخچال فریز اسمارت کانورتر نیز اولین یخچال فریزر بدون برفک است که با استفاده از انرژی خورشیدی کار کرده و تازگی موارد غذایی را همچنان حفظ می کند.

کمپرسور مبدل دیجیتال که در یخچال فریزر جدید سامسونگ به کار رفته، عمر یخچال فریزر سامسونگ را تا ده  سال افزایش داده و از طرفی میزان صدا را نیز کاهش می دهد.یخچال فریزرهای هوشمند سامسونگ، به کمپرسورهای پیشرفته ای مجهز شده اند که با استفاده از پنل خورشیدی کار میکنند. این دسته از یخچال فریزرهای سامسونگ، به صورت اتوماتیکی، سرعت سرمایش را در پاسخ به میزان نیاز به سرما برای مواد غذایی، تنظیم می کنند و 7 کمپرسور RPM به کار رفته در آنها، تغییرات دقیقی را در عملکرد سرمایش ایجاد کرده و تازگی مواد غذایی را افزایش می دهد.

 

منبع: سامسونگ

بدونبدون برقبدون بهبدون سامسونگ،بدون فریزرهابدون کولرهایبدون نیازبدون هوشمندبدون وبدون یخچالبرقبرق بدونبرق بهبرق سامسونگ،برق فریزرهابرق کولرهایبرق نیازبرق هوشمندبرق وبرق یخچالبهبه بدونبه برقبه سامسونگ،به فریزرهابه کولرهایبه نیازبه هوشمندبه وبه یخچالسامسونگ،سامسونگ، بدونسامسونگ، برقسامسونگ، بهسامسونگ، فریزرهاسامسونگ، کولرهایسامسونگ، نیازسامسونگ، هوشمندسامسونگ، وسامسونگ، یخچالفریزرهافریزرها بدونفریزرها برقفریزرها بهفریزرها سامسونگ،فریزرها کولرهایفریزرها نیازفریزرها هوشمندفریزرها وفریزرها یخچالکولرهایکولرهای بدونکولرهای برقکولرهای بهکولرهای سامسونگ،کولرهای فریزرهاکولرهای نیازکولرهای هوشمندکولرهای وکولرهای یخچالنیازنیاز بدوننیاز برقنیاز بهنیاز سامسونگ،نیاز فریزرهانیاز کولرهاینیاز هوشمندنیاز ونیاز یخچالهوشمندهوشمند بدونهوشمند برقهوشمند بههوشمند سامسونگ،هوشمند فریزرهاهوشمند کولرهایهوشمند نیازهوشمند وهوشمند یخچالوو بدونو برقو بهو سامسونگ،و فریزرهاو کولرهایو نیازو هوشمندو یخچالیخچالیخچال بدونیخچال برقیخچال بهیخچال سامسونگ،یخچال فریزرهایخچال کولرهاییخچال نیازیخچال هوشمندیخچال و