در حال بارگذاری اطلاعات

-

بیمه - پارسیان

بیمه پارسیان یکی از شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران است. این شرکت از تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۲ آغاز به فعالیت کرده است. رسالت  بيمه پارسيان ، ايجاد سازماني جهاني تراز ، رقابت پذير، متعهد نسبت به جامعه و پيشگام درارائه خدمات متمايز به اشخاص حقيقي  وحقوقي  براي پوشش ريسک ها  و جبران خسارت ها  و همچنين ارائه...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

توسعه خدمت ” تنخواه کارت رفاه “

معرفی جدیدترین سیستم پرداخت پایانه‌های فروش در الکامپ

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت به پرداخت ملت با حضور بیش از 98 درصد سهامداران

مراسم تجلیل از بانک ملت در ششمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران برگزار شد

اهدای جایزه رتبه نخست هشتمین همایش بانک‌داری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به مدیرعامل به‌پرداخت ملت

پرداخت قسط وام‌های بانکی توسط بیمه پارسیان

مهر 1396,05 سرویس خبری

در بیمه عمر مانده بدهکار بیمه پارسیان، بیمه‌گر متعهد می‌شود که در صورت فوت وام گیرنده در هر زمان از دوره بازپرداخت وام ، مابقی تعهدات وام وی را به بانک یا موسسه مالی مورد نظر بپردازد.شاید همواره نگران وام هایی باشید که برای رفع مشکلات مالی خود دریافت کرده‌اید زیرا این وام ها برای شما تعهدات طولانی مدتی ایجاد می‌کنند و نگران این موضوع هستید که در صورت فوت شما این تعهدات به خانواده منتقل می‌شود و در نتیجه این اتفاق ناگوار اعضای خانواده را در وضعیت بسیار دشواری قرار می‌دهد.

راه‌حل بیمه پارسیان برای بازپرداخت وام های بانکی
بیمه پارسیان به مشتریان خود این اطمینان را می دهد تا با خرید بیمه نامه مانده بدهکار، در صورت فوت، خانواده آنها برای پرداخت این تعهدات دچار مشکل نشوند. زیرا پرداخت تعهدات مالی به بانک ها در این صورت به عهده بیمه پارسیان خواهد بود.

بیمه عمر مانده بدهکار چیست؟
این بیمه نامه در راستای جبران تعهد بازپرداخت وام در بانک ها و موسسات مالی تهیه و ارائه شده است. در وام هایی که به اقساط مستهلک می‌شوند، اگر بیمه‌شده قبل از پایان مدت وام فوت شود، بدیهی است که پرداخت بقیه اقساط به عهده بازماندگان قرار می‌گیرد. در بیمه عمر مانده بدهکار، بیمه‌گر متعهد می‌شود که در صورت فوت وام گیرنده در هر زمان از دوره بازپرداخت وام ، مابقی تعهدات وام وی را به بانک یا موسسه مالی مورد نظر بپردازد.

مزایای بیمه عمر مانده بدهکار
• تعهد شرکت بیمه برای پرداخت بدهی (وام های) باقیمانده بیمه شده در صورت فوت
• ایجاد احساس آرامش خاطر در خصوص عدم انتقال بدهی های فرد وام گیرنده به خانواده وی پس از فوت فرد
• اطمینان موسسات وام دهنده از دریافت کامل وام های پرداختی به افراد، در صورت فوت آنان.

منبع: قطره

بانکیبانکی بیمهبانکی پارسیانبانکی پرداختبانکی توسطبانکی قسطبانکی وام‌هایبیمهبیمه بانکیبیمه پارسیانبیمه پرداختبیمه توسطبیمه قسطبیمه وام‌هایپارسیانپارسیان بانکیپارسیان بیمهپارسیان پرداختپارسیان توسطپارسیان قسطپارسیان وام‌هایپرداختپرداخت بانکیپرداخت بیمهپرداخت پارسیانپرداخت توسطپرداخت قسطپرداخت وام‌هایتوسطتوسط بانکیتوسط بیمهتوسط پارسیانتوسط پرداختتوسط قسطتوسط وام‌هایقسطقسط بانکیقسط بیمهقسط پارسیانقسط پرداختقسط توسطقسط وام‌هایوام‌هایوام‌های بانکیوام‌های بیمهوام‌های پارسیانوام‌های پرداختوام‌های توسطوام‌های قسط