در حال بارگذاری اطلاعات

-

بانک گردشگری

بانک گردشگری  در تاریخ 1389/10/07 به ثبت رسیده است. این بانک در تاریخ 1389/10/30 مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ و در تاریخ 1389/09/02 اقدام به پذیره نویسی سهام کرده است. بانک گردشگری به‌شکل مجموعه‌ای از فعالیت‌های گسترده بانکی (بانکداری فراگیر) سازماندهی و فعالیت خود را تد...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

توسعه خدمت ” تنخواه کارت رفاه “

معرفی جدیدترین سیستم پرداخت پایانه‌های فروش در الکامپ

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت به پرداخت ملت با حضور بیش از 98 درصد سهامداران

مراسم تجلیل از بانک ملت در ششمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران برگزار شد

اهدای جایزه رتبه نخست هشتمین همایش بانک‌داری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به مدیرعامل به‌پرداخت ملت

ارائه خدمات بانک گردشگری به فارسی آموزان خارجی

تیر 1396,19 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

بانک گردشگری ارائه خدمات بانکی به فارسی آموزان دوره هم افزایی بنیاد سعدی را به عهده گرفت.
جهت سهولت فارسی آموزان شرکت کننده در دوره هم افزایی بنیاد سعدی در خریدهای روزانه، بانک گردشگری خدمات تبدیل ارز آنها به ریال و واریز به حساب بانکی، از طریق کارت های که در اختیار تمامی این زبان آموزان قرار داده است را به عهده گرفت.
لازم به ذکر است کارشناسان این بانک نحوه استفاده از عابر بانک های گردشگری را به تمامی فارسی‌آموزان آموزش دادند.
از برنامه‌های متفاوت این دوره از دانش‌افزایی، برگزاری کلاس ‌های خبرنگاری برای فارسی‌آموزان علاقه ‌مند است. همچنین فارسی آموزانی که این کلاس ‌ها را با موفقیت طی کنند به رسانه ‌های مطرح ایران معرفی خواهند شد تا در کشورهای خود به تهیه و تولید مطالب و گزارش های خبری برای رسانه ‌های ایران و یا کشورخودشان بپردازند.
بازدید از کاخ سعدآباد، کاخ گلستان، موزه ملک، موزه ایران باستان، موزه آبگینه، موزه برج آزادی، باغ کتاب، برج میلاد، اماکن مذهبی اقلیت های مذهبی از جمله خیابان سی تیر، پل طبیعت تهران، کتابخانه ملی، بازار تجریش و جماران و سفر به شهرهای اصفهان و کاشان از برنامه های فرهنگی فارسی آموزان این دوره از دانش‌افزایی است که بانک گردشگری خدمات بانکی این فارسی آموزان را در کل دوره حضور ایشان در ایران به عهده گرفته است.
گفتنی است غلامعلی حدادعادل رییس بنیاد سعدی درخصوص حامیان برگزاری دوره دانش افزایی گفت: بانک گردشگری ، ستاد گردشگری شهرداری تهران، شهرداری اصفهان و دانشگاه کاشان در خصوص برگزاری این دوره با بنیاد سعدی همکاری کردند که از آنها تشکر می‌کنیم.

منبع: بانک شهر

آموزانآموزان ارائهآموزان بانکآموزان بهآموزان خارجیآموزان خدماتآموزان فارسیآموزان گردشگریارائهارائه آموزانارائه بانکارائه بهارائه خارجیارائه خدماتارائه فارسیارائه گردشگریبانکبانک آموزانبانک ارائهبانک بهبانک خارجیبانک خدماتبانک فارسیبانک گردشگریبهبه آموزانبه ارائهبه بانکبه خارجیبه خدماتبه فارسیبه گردشگریخارجیخارجی آموزانخارجی ارائهخارجی بانکخارجی بهخارجی خدماتخارجی فارسیخارجی گردشگریخدماتخدمات آموزانخدمات ارائهخدمات بانکخدمات بهخدمات خارجیخدمات فارسیخدمات گردشگریفارسیفارسی آموزانفارسی ارائهفارسی بانکفارسی بهفارسی خارجیفارسی خدماتفارسی گردشگریگردشگریگردشگری آموزانگردشگری ارائهگردشگری بانکگردشگری بهگردشگری خارجیگردشگری خدماتگردشگری فارسی