در حال بارگذاری اطلاعات

-

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند. تأمین نیاز شهرداری ها به اعتبارات کلان، تأمین...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

توسعه خدمت ” تنخواه کارت رفاه “

معرفی جدیدترین سیستم پرداخت پایانه‌های فروش در الکامپ

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت به پرداخت ملت با حضور بیش از 98 درصد سهامداران

مراسم تجلیل از بانک ملت در ششمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران برگزار شد

اهدای جایزه رتبه نخست هشتمین همایش بانک‌داری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به مدیرعامل به‌پرداخت ملت

استقبال زائران حسینی از پیشخوان‌های شهرنت در غرب کشور

مهر 1396,10 سرویس خبری

ارائه خدمات کامل بانکی به شهروندان در روزهای تاسوعا و عاشورا ، رضایت مراجعه کنندگان در این بخش کشور را به همراه داشت. فرید جلالی عزیزپور با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال هموطنان، اقدامات مختلفی جهت تسهیل در دریافت خدمات بانکی برای زائران کربلا در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر در غرب کشور پیش بینی و برنامه ریزی شد.
وی با بیان این‌که عملیات پول رسانی به تمامی دستگاه‌های خودپرداز و پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر در این ایام، به صورت منظم صورت گرفت، افزود: تمامی دستگاه‌های خودپرداز(ATM) بانک شهر و همچنین پیشخوان‌های شهرنت این بانک به نحو مطلوب در این ایام به ارائه خدمات پرداخت.
رییس حوزه خوزستان بانک شهر تصریح کرد: شهروندان در این ایام، با مراجعه به پیشخوا‌ن‌های شهرنت این بانک ،تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود از جمله برداشت و واریز وجه، خدمات مبتنی بر کارت، افتتاح حساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت وصدور کارت نقدی،انتقال وجه بین سپرده‌ها و انتقال وجه بانکی، اعلام مفقودی و مسدودی کارت، صدور کارت هدیه،مسدود کردن اینترنت بانک و همراه بانک ،ارائه صورت حساب وصدور ضمانت‌نامه بانکی را دریافت کردند.

منبع: بانک شهر

ازاز استقبالاز پیشخوان‌هایاز حسینیاز دراز زائراناز شهرنتاز غرباز کشوراستقبالاستقبال ازاستقبال پیشخوان‌هایاستقبال حسینیاستقبال دراستقبال زائراناستقبال شهرنتاستقبال غرباستقبال کشورپیشخوان‌هایپیشخوان‌های ازپیشخوان‌های استقبالپیشخوان‌های حسینیپیشخوان‌های درپیشخوان‌های زائرانپیشخوان‌های شهرنتپیشخوان‌های غربپیشخوان‌های کشورحسینیحسینی ازحسینی استقبالحسینی پیشخوان‌هایحسینی درحسینی زائرانحسینی شهرنتحسینی غربحسینی کشوردردر ازدر استقبالدر پیشخوان‌هایدر حسینیدر زائراندر شهرنتدر غربدر کشورزائرانزائران اززائران استقبالزائران پیشخوان‌هایزائران حسینیزائران درزائران شهرنتزائران غربزائران کشورشهرنتشهرنت ازشهرنت استقبالشهرنت پیشخوان‌هایشهرنت حسینیشهرنت درشهرنت زائرانشهرنت غربشهرنت کشورغربغرب ازغرب استقبالغرب پیشخوان‌هایغرب حسینیغرب درغرب زائرانغرب شهرنتغرب کشورکشورکشور ازکشور استقبالکشور پیشخوان‌هایکشور حسینیکشور درکشور زائرانکشور شهرنتکشور غرب