در حال بارگذاری اطلاعات

-

سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، از زمان تأسیسش در شهر سوون کره، همچنان رشد کرده، به پیشتازی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان تبدیل شده است و بیش از 200 شرکت فرعی را در سراسر جهانمدیریت می‌کند. محصولات این شرکت شامل لوازم خانگی مثل تلویزیون‌، مانیتور، یخچال، و ماشین لباسشویی، و همچنین محصولات اصلی ارتباطات راه د...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

جاروبرقی های جدید سامسونگ

مهر 1396,11 سرویس خبری

سامسونگ به عنوان پیشگام تولید مدرن ترین محصولات لوازم خانگی، توانست نسل جدیدی از جاروبرقی های هوشمند را تولید کند که منزل شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف کمترین مقدار انرژی، تمیز می کنند. جاروبرقی های روباتیک POWERbot، تلفیقی از تکنولوژی مدرن، عملکرد فوق العاده قوی و شکل زیبا و جذاب هستند و به گونه ای طراحی شده اند که نیازهای نسل امروز را به خوبی برطرف می کنند.

نسل جدید جاروبرقی های سامسونگ، با مکش بسیار بالای خود همه سطوح را به صورت اتوماتیکی تمیز می کند، بدون آنکه انرژی بیشتری را مصرف کند. یکی از مقامات رسمی سامسونگ در زمینه تولید لوازم خانگی می گوید: ما با تولید این نسل از جاروبرقی های هوشمند، راحتی بیشتری را برای مشتریان لوازم خانگی سامسونگ فراهم کرده ایم تا بدون نیاز به هیچ تلاشی، در حداقل زمان ممکن، منزل خود را تمیز کنند.

سامسونگ در جاروبرقی POWERbot از دوربین دیجیتال به همراه سنسور FullView استفاده کرده که به جارو کمک می کند تا موانع را کشف کرده و مناسب ترین مسیر را برای تمیز کردن، پیدا کند. به این ترتیب که نقشه ای از کل منزل از جمله دیوارها و راه پله و اسباب اثاثیه تهیه می کند. با روشن کردن این دکمه، می توانید بدون آنکه نیازی به جابجا کردن وسایل داشته باشید همه جا را تمیز کنید.

قدرت مکش نسل جدید جاروبرقی های سامسونگ، 60 برابر سایر مدل های موجود در بازار است و در واقع این اولین جاروبرقی روباتیک در دنیاست. سیستم قدرتمند Cyclone Force نیز از نیروی قوی سانتریفیوژ برای جدا کردن آشغال ها در محفظه خارجی جاروبرقی استفاده می کند، به این ترتیب قدرت مکش جارو برقی کاهش پیدا نمی کند.چرخ های EasyPass نیز جاروبرقی سامسونگ را قادر می سازند تا به راحتی و به صورت اتوماتیک از سطح سرامیک ها به نواحی دارای فرش حرکت کند و در عین حال در هر دو سطح، مکش بسیار بالایی را از خود نشان دهد.این نسل از جاروبرقی های سامسونگ، جدیدترین و مدرن ترین تکنولوژی روز جاروبرقی را ارائه کرده و هنوز رقیبی جدی پیدا نکرده است.

 

منبع: سامسونگ

جاروبرقیجاروبرقی جدیدجاروبرقی سامسونگجاروبرقی هایجدیدجدید جاروبرقیجدید سامسونگجدید هایسامسونگسامسونگ جاروبرقیسامسونگ جدیدسامسونگ هایهایهای جاروبرقیهای جدیدهای سامسونگ