در حال بارگذاری اطلاعات

-

پاکشوما

شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما فعالیت خود را در سال 1354 با تولید ماشین های لباسشوئی نیمه اتوماتیک آغاز نمود تا جائیکه در زمان خود در زمره بهترین برندهای شناخته شده قرار گرفت.شرکت پاکشوما با چهل سال سابقه و تجربه در تولید انواع لباسشوئی، اهداف و برنامه های خود را در راستای عرضه محصولات با بالاترین کیفیت ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

محصول جدید پاک شوما رو نمایی شد

تیر 1396,24 سرویس خبری

در همایش مشترک شرکت میدیا و گروه صنعتی پاکشوما که به مدت یک سال همکاری مشترک خود را در ایران شروع کرده و انواع ماشین لباسشویی این شرکت بین‌المللی را که در پنج قاره جهان توزیع گسترده‌ای دارد، در گروه صنعتی پاکشوما تولید می‌کند، علاوه بر ابراهیمی، به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل پاکشوما و اسحاقی به عنوان قائم‌مقام مدیرعامل، پورخلیلی به عنوان مدیریت فروش و آذرپور به عنوان مدیر فروش بخش لباسشویی‌های میدیا در گروه صنعتی پاکشوما به همراه مدیران این شرکت چینی و از جمله مدیرعامل بخش لباسشویی‌های میدیا اسکات، جونلو مدیر صادرات لباسشویی‌های میدیا، رامولا مدیر منطقه‌ای خاورمیانه، بروس مدیر فروش میدیا در ایران حضور داشتند.

مدیرعامل بخش لباسشویی‌های میدیا ضمن گرامی داشت اولین سالگرد همکاری و تولید محصولات میدیا توسط گروه صنعتی پاکشوما اظهار داشت: ما گروه صنعتی پاکشوما را جزو سه شریک بزرگ خود در دنیا می‌دانیم و بعد از بازدیدهای فراوانی که از کارخانجات تولیدی در جهان داشتیم شرکت پاکشوما را که دارای سابقه ۴۰ ساله تولیدی بود یا به عنوان بهترین گزینه جهت همکاری‌های تولیدی انتخاب کردیم زیرا علاوه بر دانش فنی تولید و توانمندی‌ها و پتانسیل‌های لازم تمام استانداردهای بین‌المللی را در زمینه ساخت لباسشویی را دارا بوده و از آخرین تکنولوژی و ماشین‌آلات روز دنیا بهره‌مند است. شرکت میدیا به عنوان یک برند جهانی به سختی حاضر است شرکتی را به عنوان شریک تجاری خود برگزیند که خوشبختانه شرکت پاکشوما حائز استانداردهای بین‌المللی بوده است.

در ادامه این همایش مشترک که به عنوان جشن یکسالگی همکاری پاکشوما و میدیا بوده است اسکالت مدیر صادرات بخش لباسشویی میدیا اظهار داشت: در سال ۲۰۱۳ فروش ماشین لباسشویی در دنیاافزایش یافته و سهم ایران نیز به صورت قابل توجهی بالا رفته است که از همین رو قصد داریم همکاریمان را با شریک تجاری خود یعنی شرکت پاکشوما در کنار دیگر شرکای بین‌المللی افزایش دهیم.

همچنین وی یادآور شد: ما تمرکز خود را بر روی جنوب آمریکا و آمریکای جنوبی خواهیم گذاشت و امیدواریم با توسعه روابط تجاری خود با این شرکت خوشنام ایرانی به موفقیت خوبی در بازار ایران دست پیدا کنیم.

در این مراسم که علاوه بر مدیران شرکت پاکشوما و گروه میدیا که تعداد زیادی از مدیران تعاونی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بنکداران، تجار و فعالان حوزه لوازم خانگی حضور داشتند طرفین علاوه بر ارائه گزارش عملکرد یک سال گذشته راهکارهای مناسب برای حضورفعلان در آینده را مورد بحث و بررسی قرار دادند و در همین راستا به تبادل نظر و گفت‌وگو پرداختند و آینده روشنی را برای تولید محصولات باکیفیت این برند جهانی در ایران ترسیم کردند.

در پایان مدیران گروه صنعتی پاکشوما نیز گزارش سرمایه‌گذاری‌های وسیع این گروه را مانند خرید ماشین‌آلات جدید و به روز صنعت لوازم خانگی دنیا را به سمع و نظر حاضرین رساندند.

در این مراسم یکی از بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی میدیا توسط پاکشوما رونمایی شد.

 

منبع: تابناک

پاکپاک جدیدپاک روپاک شدپاک شوماپاک محصولاتپاک نماییجدیدجدید پاکجدید روجدید شدجدید شوماجدید محصولاتجدید نماییرورو پاکرو جدیدرو شدرو شومارو محصولاترو نماییشدشد پاکشد جدیدشد روشد شوماشد محصولاتشد نماییشوماشوما پاکشوما جدیدشوما روشوما شدشوما محصولاتشوما نماییمحصولاتمحصولات پاکمحصولات جدیدمحصولات رومحصولات شدمحصولات شومامحصولات نمایینمایینمایی پاکنمایی جدیدنمایی رونمایی شدنمایی شومانمایی محصولات