در حال بارگذاری اطلاعات

-

پاکشوما

شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما فعالیت خود را در سال 1354 با تولید ماشین های لباسشوئی نیمه اتوماتیک آغاز نمود تا جائیکه در زمان خود در زمره بهترین برندهای شناخته شده قرار گرفت.شرکت پاکشوما با چهل سال سابقه و تجربه در تولید انواع لباسشوئی، اهداف و برنامه های خود را در راستای عرضه محصولات با بالاترین کیفیت ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

همکاری پاکشوما با یکی از بزرگ‌ترین برندهای بین‌المللی

آذر 1395,30 سرویس خبری

مدیر روابط عمومی گروه صنعتی پاکشوما از خرید ۱۵ میلیون دلار ماشین‌آلات جدید برای خط تولید این کارخانه خبر داد و گفت: مجموعه به زودی همکاری خود را با یکی از بزرگ‌ترین برندهای بین‌المللی لوازم‌خانگی آغاز می‌کند.محمد میمندی مدیر روابط عمومی گروه صنعتی پاکشوما این سخنان را در جریان بازدید مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و نمایندگان استانی گروه صنعتی پاکشوما از خط تولید محصولات این شرکت بیان کرد.وی با اشاره به وسعت ۱۰ هکتاری کارخانه در شهرک صنعتی محمودآباد قم گفت: ۷۵ هزار مترمربع به فضای تولیدی محصولات پاکشوما اختصاص یافته است.

میمندی با اشاره به اینکه در این کارخانه بخش‌های تولیدی متعددی برای ساخت قطعات مختلف سبد محصولات پاکشوما در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند افزود: هر قسمت از این مجموعه می‌تواند به تنهایی کارخانه‌ای مجزا باشد اما پاکشوما همه آنها را زیر یک سقف قرار داده است.

مدیر روابط عمومی گروه صنعتی پاکشوما ادامه داد: فعال بودن خطوط تولید متعدد در کنار هم، مورد توجه بازدیدکنندگان خارجی نیز قرار می‌گیرد و همین امر اعتماد آنها را به مجموعه افزایش می‌دهد.

وی بیان کرد: پاکشوما همواره تلاش می‌کند مدرن‌ترین تجهیزات روز موجود در صنعت لوازم‌خانگی را فراهم کند و در همین راستا حدود ۱۵ میلیون دلار ماشین‌آلات جدید را برای نصب در خطوط تولید خریداری کرده که در حال انتقال به کشور هستند.

میمندی با اشاره به خرید پیشرفته‌ترین تکنولوژی ساخت دیگ ماشین لباسشویی ادامه داد: این تکنولوژی به کشور آمریکا تعلق دارد اما واحد تحقیق و توسعه پاکشوما توانسته است پس از رایزنی‌های مستمر با شرکت‌های اروپایی آن را خریداری کند.

مدیر روابط عمومی گروه صنعتی پاکشوما، از خرید خط تولید یخچال و فریزر خبر داد و گفت: دستگاه‌ها در حال انتقال به کشور هستند و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تا پایان سال نصب و راه‌اندازی می‌شوند.

وی به کارگیری تکنولوژی بالا و نیروی متخصص توانا را دو عامل مهم برای حضور موفق در بازار دانست و افزود: این مجموعه تلاش کرده، به هر دو مورد توجه ویژه‌ای داشته باشد.

میمندی بیان کرد: اکنون حدود ۷۵۰ نفر به صورت مستقیم در گروه صنعتی پاکشوما مشغول به کار هستند و این تعداد تا سال آینده به ۱۲۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

مدیر روابط عمومی گروه صنعتی پاکشوما، بیان کرد: این مجموعه توجه ویژه‌ای به موضوع کیفیت دارد؛ بر همین اساس با ایجاد آزمایشگاهی مجهز، انواع آزمون‌های مربوط به عملکرد و دوام را روی محصولات طراحی شده و تولیدی خود انجام می‌دهد و حتی تاثیر شرایط آب و هوایی اقلیم‌های مختلف را روی دستگاه‌ها می‌سنجد.

میمندی با اشاره به توانمندی‌های هولدینگ پاکشوما در تولید برندهای مختلف از جمله پاکشوما، کروپ، کرال، جنرال‌آدمیرال و جی‌آدمیرال و همچنین عقد قرارداد با برندهای خارجی از جمله میدیا، کندی و زیرووات، گفت: با توجه به سبد متنوع محصولات کارخانه و ضرورت پاسخگویی سریع به نیاز بازار در کل کشور، برخی خطوط تولیدی مجموعه در سه شیفت فعال هستند و محوطه وسیعی نیز به انبار تولیدات اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: این گروه صنعتی به عنوان مجموعه‌ای دوستدار محیط‌زیست شناخته می‌شود چرا که برای مثال در فرایند ۹ مرحله‌ای شست‌وشوی محصولات خود در بخش رنگ‌آمیزی، از موادی استفاده می‌کند که کمترین آلایندگی و ضرر را برای طبیعت دارند.بر اساس این گزارش، مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و نمایندگان استانی گروه صنعتی پاکشوما از خطوط تولید قطعات، مونتاژ و رنگ‌آمیزی محصولات مختلف این شرکت و همچنین آزمایشگاه و انبار مجموعه بازدید کردند.

منبع: ایسنا

ازاز بااز برندهایاز بزرگ‌تریناز بین‌المللیاز پاکشومااز همکاریاز یکیبابا ازبا برندهایبا بزرگ‌ترینبا بین‌المللیبا پاکشومابا همکاریبا یکیبرندهایبرندهای ازبرندهای بابرندهای بزرگ‌ترینبرندهای بین‌المللیبرندهای پاکشومابرندهای همکاریبرندهای یکیبزرگترینبزرگ‌ترین ازبزرگ‌ترین بابزرگ‌ترین برندهایبزرگ‌ترین بین‌المللیبزرگ‌ترین پاکشومابزرگ‌ترین همکاریبزرگ‌ترین یکیبین‌المللیبین‌المللی ازبین‌المللی بابین‌المللی برندهایبین‌المللی بزرگ‌ترینبین‌المللی پاکشومابین‌المللی همکاریبین‌المللی یکیپاکشوماپاکشوما ازپاکشوما باپاکشوما برندهایپاکشوما بزرگ‌ترینپاکشوما بین‌المللیپاکشوما همکاریپاکشوما یکیهمکاریهمکاری ازهمکاری باهمکاری برندهایهمکاری بزرگ‌ترینهمکاری بین‌المللیهمکاری پاکشوماهمکاری یکییکییکی ازیکی بایکی برندهاییکی بزرگ‌ترینیکی بین‌المللییکی پاکشومایکی همکاری