در حال بارگذاری اطلاعات

-

پاکشوما

شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما فعالیت خود را در سال 1354 با تولید ماشین های لباسشوئی نیمه اتوماتیک آغاز نمود تا جائیکه در زمان خود در زمره بهترین برندهای شناخته شده قرار گرفت.شرکت پاکشوما با چهل سال سابقه و تجربه در تولید انواع لباسشوئی، اهداف و برنامه های خود را در راستای عرضه محصولات با بالاترین کیفیت ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

رایزنی پاکشوما برای حضور در بازارهای آفریقا

خرداد 1396,09 سرویس خبری

مراسم افطار و شام با حضور برخی سفرای کشورهای مسلمان آفریقا، مقامات وزارت امورخارجه و اعضای شورای همکاری ایران و آفریقا به میزبانی شرکت پاکشوما برگزار شد.در این رویداد راه‌های حضور شرکت پاکشوما در بازارهای کشورهای عضو اتحادیه افریقا مورد بررسی قرار گرفت.

پاکشوما اعلام‌کرد: ضمن بازدید سفرا و رایزن‌های اقتصادی و بازرگانی این کشورها از محصولات موجود در محل برگزاری از نزدیک تنوع محصولات این  شرکت مورد تقدیر مهمانان حاضر در مراسم قرار گرفت.

بنابر اعلام پاکشوما، کارشناسان حاضر در این رویداد اظهار امیدواری کردند که به‌زودی شاهد حضور پررنگ این محصولات باکیفیت که دارای استانداردهای اروپا است در کشورهای مطبوع‌شان باشند.

منبع: ایسنا

آفریقاآفریقا بازارهایآفریقا برایآفریقا پاکشوماآفریقا حضورآفریقا درآفریقا رایزنیبازارهایبازارهای آفریقابازارهای برایبازارهای پاکشومابازارهای حضوربازارهای دربازارهای رایزنیبرایبرای آفریقابرای بازارهایبرای پاکشومابرای حضوربرای دربرای رایزنیپاکشوماپاکشوما آفریقاپاکشوما بازارهایپاکشوما برایپاکشوما حضورپاکشوما درپاکشوما رایزنیحضورحضور آفریقاحضور بازارهایحضور برایحضور پاکشوماحضور درحضور رایزنیدردر آفریقادر بازارهایدر برایدر پاکشومادر حضوردر رایزنیرایزنیرایزنی آفریقارایزنی بازارهایرایزنی برایرایزنی پاکشومارایزنی حضوررایزنی در