در حال بارگذاری اطلاعات

-

اسنوا

اسنوا (Snowa) شرکت ایرانی تولید کنندهٔ لوازم خانگی است. اسنوا ابتدا در سال ۱۳۸۴ در کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان، با تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی آغاز به کار کرد و اکنون به تولید محصولاتی چون اجاق گازهای توکار (Built-In) هاب، هود، مایکروفر، سینک و آون و اجاق‌گاز ایستاده ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

اولین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا با حضوراسنوا

شهریور 1396,25 سرویس خبری

اسنوا در نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا در اصفهان که با هدف ترویج خرید اقساطی کالا در ایران ازجمله لوازم‌خانگی برپاشده، شرکت کرده است.

در این نمایشگاه رویکرد شرکت معرفی طرح‌های فروش اقساطی و کارت اعتباری است که با استقبال خوبی نیز از سوی مردم مواجه شده است. در این راستا شعبی از بانک‌های طرف قرارداد نیز آمادگی خود را برای تشکیل پرونده سریع‌تر برای مشتریان اعلام کرده‌اند که روند صدور کارت اعتباری برای مشتریان سریع‌تر اتفاق بیفتد.

این اولین تجربه برپایی نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی در اصفهان است که در سال‌های آینده با کسب تجربه‌ای که از این نمایشگاه به دست می‌آید، می‌توان در رشد فروش محصولات تأثیر به سزایی بگذارد گرچه در اولین حضور گروه صنعتی انتخاب نیز تأثیر بسیاری در این زمینه داشته است.

در اولین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا، ۹۳ مشارکت‌کننده از استان‌های یزد، اصفهان، تهران، فارس، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی در سه سالن نمایشگاهی به ارائه محصولات و خدمات خود در بخش‌های خودرو و موتورسیکلت، لوازم‌خانگی، مبلمان و دکوراسیون داخلی، بانک، شرکت‌های لیزینگ و بیمه، رایانه و لوازم الکترونیک می‌پردازند.

این نمایشگاه ۸۵۰۰ مترمربع وسعت دارد و از ساعت ۱۶ تا ۲۳ تا ۲۶ شهریور آماده میزبانی از بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

منبع:انتخاب

اقساطیاقساطی اولیناقساطی بااقساطی حضوراسنوااقساطی فروشاقساطی کالااقساطی لیزینگاقساطی نمایشگاهاقساطی واولیناولین اقساطیاولین بااولین حضوراسنوااولین فروشاولین کالااولین لیزینگاولین نمایشگاهاولین وبابا اقساطیبا اولینبا حضوراسنوابا فروشبا کالابا لیزینگبا نمایشگاهبا وحضوراسنواحضوراسنوا اقساطیحضوراسنوا اولینحضوراسنوا باحضوراسنوا فروشحضوراسنوا کالاحضوراسنوا لیزینگحضوراسنوا نمایشگاهحضوراسنوا وفروشفروش اقساطیفروش اولینفروش بافروش حضوراسنوافروش کالافروش لیزینگفروش نمایشگاهفروش وکالاکالا اقساطیکالا اولینکالا باکالا حضوراسنواکالا فروشکالا لیزینگکالا نمایشگاهکالا ولیزینگلیزینگ اقساطیلیزینگ اولینلیزینگ بالیزینگ حضوراسنوالیزینگ فروشلیزینگ کالالیزینگ نمایشگاهلیزینگ ونمایشگاهنمایشگاه اقساطینمایشگاه اولیننمایشگاه بانمایشگاه حضوراسنوانمایشگاه فروشنمایشگاه کالانمایشگاه لیزینگنمایشگاه ووو اقساطیو اولینو باو حضوراسنواو فروشو کالاو لیزینگو نمایشگاه