در حال بارگذاری اطلاعات

-

درسا چرم

برند درسا از سال 1371 آغاز به کار کرد. در سال 1379 با این نام به ثبت رسید و کارخانه صنعتی به وسعت 2000 متر مربع راه اندازی نمود و تا سال 1386 بیستمین فروشگاه زنجیره ای خود را افتتاح کرد. در سال 1391 موقعیت خود را به عنوان برند “درسا، چرم و لوکس” تثبیت کرد. برند درسا دارای پرسنل جوان و خلاقی است ک...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

کانن و فقدان نوآوری در دوربین‌های جدید آن

معرفی بهترین ساعت های هوشمند سال 2017

جشنواره عضویت در خانواده مارال چرم

هدیه پاییزی نوین چرم

بازدید دکتر شریعت مداری از غرفه مارال

کلوپ مشتریان درسا

خرداد 1396,08 سرویس خبری

خدماتی بهتر و کامل تر برای اعضای خانواده بزرگ درسا
از زمان تاسیس درسا تا کنون سه دهه سپری می شود و آنچه در این سال ها هر روز پر رنگ تر جلوه می نماید اشتیاق بنیان گذاران درسا به فرآیند مشتری مداری است، این مفهوم تنها یک واژه نیست بلکه مجموعه ای از خدمات و فعالیت هایی است که نیازهای مشتریان را رصد می نماید و با تلاشی خالصانه در راستای تحقق رضایتمندی مشتری برمی آید. یکی از راه های دست یابی به این مهم، کلوپ مشتریان می باشد که در آن مشتریان از خدمات مختلفی از جمله مجموعه ای اعتبارات و ترویج ها بهره مند خواهند شد که به مناسبت های مختلفی از جمله بن هدیه، بن فروش، کارت نقدی و کارت اعتباری تخصیص می یابد.
از این روی باشگاه مشتریان درسا در سطح گسترده تری از یکم تیرماه جهت ارائه خدمات کامل تر از گذشته به فعالیت خواهد پرداخت.

منبع: درسا

درسادرسا کلوپدرسا مشتریانکلوپکلوپ درساکلوپ مشتریانمشتریانمشتریان درسامشتریان کلوپ