در حال بارگذاری اطلاعات

-

چرم - مشهد

شرکت چرم مشهد در سال ۱۳۷۵ تاسیس و یک سال بعد راه‌اندازی شده است. این شرکت در شرایطی شروع به کار کرد که صنعت چرم ایران رونق زیادی نداشت و به دلیل مازاد بودن پوست گوسفندی، پوست فرآوری نشده به کشورهای دیگر صادر می‌شد. در چنین شرایطی، مهندس رضا حمیدی که از کارآفرینان مطرح کشور به شمار می‌رود، تصمیم گرف...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

کانن و فقدان نوآوری در دوربین‌های جدید آن

معرفی بهترین ساعت های هوشمند سال 2017

جشنواره عضویت در خانواده مارال چرم

هدیه پاییزی نوین چرم

بازدید دکتر شریعت مداری از غرفه مارال

برگزاری نهمین نمایشگاه صنعت چرم در مشهد مقدس

خرداد 1395,05 سرویس خبری

نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کیف و کفش، ماشین آلات و محصولات پوست و چرم با حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌شود.نمایشگاه صنعت چرم از فردا به مدت 4 روز با حضور 120 شرکت کننده داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و قم در این نمایشگاه حضور دارند و همچنین نمایندگان شرکت‌های خارجی از ایتالیا، چین و ترکیه جدیدترین محصولات خود را به نمایش می‌گذارند. این نمایشگاه در فضای 5 هزار مترمربعی سالن عطار برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در زمینه‌های کیف و کفش، چرم طبیعی و مصنوعی، لوازم جانبی کفش، پاشنه، چسب و رزین، زیره کفش، نخ، بسته بندی و صنایع دستی چرمی در این دوره نمایشگاه، حضور دارند.علاقه مندان می‌توانند از 5 تا 8 خرداد ماه از ساعت 17 الی 22 از این نمایشگاه دیدن کنند.

 

منبع: تسنیم

برگزاریبرگزاری چرمبرگزاری دربرگزاری صنعتبرگزاری مشهدبرگزاری مقدسبرگزاری نمایشگاهبرگزاری نهمینچرمچرم برگزاریچرم درچرم صنعتچرم مشهدچرم مقدسچرم نمایشگاهچرم نهمیندردر برگزاریدر چرمدر صنعتدر مشهددر مقدسدر نمایشگاهدر نهمینصنعتصنعت برگزاریصنعت چرمصنعت درصنعت مشهدصنعت مقدسصنعت نمایشگاهصنعت نهمینمشهدمشهد برگزاریمشهد چرممشهد درمشهد صنعتمشهد مقدسمشهد نمایشگاهمشهد نهمینمقدسمقدس برگزاریمقدس چرممقدس درمقدس صنعتمقدس مشهدمقدس نمایشگاهمقدس نهمیننمایشگاهنمایشگاه برگزارینمایشگاه چرمنمایشگاه درنمایشگاه صنعتنمایشگاه مشهدنمایشگاه مقدسنمایشگاه نهمیننهمیننهمین برگزارینهمین چرمنهمین درنهمین صنعتنهمین مشهدنهمین مقدسنهمین نمایشگاه