در حال بارگذاری اطلاعات

-

گلدیران

گلدیران نماینده رسمی لوازم خانگی، صوتی و تصویری، موبایل، نمایشگرهای تجاری و صنعتی، سیستم‏ها و محصولات تهویه خانگی و صنعتی، سیستم‏ها و محصولات تولید برق خورشیدی و محصولات روشنایی LED شرکت ال‌جی در ایران بوده و علاوه بر ارائه محصول نهایی، راهکارهای تجاری را بنا به سلیقه و نیاز مشتریان ارایه می‌نماید. ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

مراسم اختتامیه المپیاد ملی مهارت‌های خدمات فنی گلدیران

مرداد 1396,16 سرویس خبری

با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت بالا بردن مهارت کارگران و جدی گرفتن موضوع مهارت افزایی، شرکت گلدیران با همکاری سازمان فنی و حرفه ای اقدام به برگزاری المپیاد ملی مهارت های خدمات فنی در سطح کشور نموده است.این رویداد با حضور حداکثری تکنسین های فنی از چندین سازمان و نهاد , همچنین تکنسین های آزاد این رسته برگزار شد.

در مرحله نخست این المپیاد حدود ۱۸۷۰ نفربه رقابت پرداختند و طی چندین مرحله شهرستانی و استانی که حدود ۲ ماه به طول انجامید، ۴۵ نفر برگزیده در ۳ حوزه تخصصی ( صوتی وتصویری – لوازم خانگی – سرمایش و گرمایش) در مرحله نهایی به رقابت پرداخته و به نفرات اول تا سوم هر حوزه, جوایز نفیسی اعطا گردید.

نگهداری مناسب و آموزش روش صحیح  استفاده از اقلام سرمایه ای, علاوه بر اینکه عمر بهره برداری استفاده از محصول را بالا می برد باعث کاهش هزینه ها شده و به نوعی به اقتصاد خانواده کمک می کند.

از سوی دیگر, ارتقاء مهارتهای تولید، نصب و راه اندازی محصولات تولیدی داخلی, علاوه بر افزایش  حس اعتماد به نفس کارگران تولید،  موجب افزایش سطح کیفی محصولات داخلی نیز شده و گامی عملی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ارتقاء تولیدات داخلی محسوب می شود.المپیاد فوق با  اهدافی چون شناسایی استعدادهای برتر و تامین اشتغال آتی برای جوانان راغب به کار دراین حوزه  برگزار وبا آموزش و ارتقا توانمندیهای افراد منتخب جهت حضور موفق درالمپیاد مهارت جهانی, سازماندهی و برنامه ریزی شده است.

منبع: ال جی

(فنیاختتامیهاختتامیه المپیاداختتامیه خدماتاختتامیه فنیاختتامیه گلدیراناختتامیه مراسماختتامیه ملیاختتامیه مهارت‌هایالمپیادالمپیاد اختتامیهالمپیاد خدماتالمپیاد فنیالمپیاد گلدیرانالمپیاد مراسمالمپیاد ملیالمپیاد مهارت‌هایخدماتخدمات اختتامیهخدمات المپیادخدمات فنیخدمات گلدیرانخدمات مراسمخدمات ملیخدمات مهارت‌هایفنی اختتامیهفنی المپیادفنی خدماتفنی گلدیرانفنی مراسمفنی ملیفنی مهارت‌هایگلدیرانگلدیران اختتامیهگلدیران المپیادگلدیران خدماتگلدیران فنیگلدیران مراسمگلدیران ملیگلدیران مهارت‌هایمراسممراسم اختتامیهمراسم المپیادمراسم خدماتمراسم فنیمراسم گلدیرانمراسم ملیمراسم مهارت‌هایملیملی اختتامیهملی المپیادملی خدماتملی فنیملی گلدیرانملی مراسمملی مهارت‌هایمهارت‌هایمهارت‌های اختتامیهمهارت‌های المپیادمهارت‌های خدماتمهارت‌های فنیمهارت‌های گلدیرانمهارت‌های مراسممهارت‌های ملی