در حال بارگذاری اطلاعات

-

ال جی

تکنولوژی‌ و فناوری‌های روز بکار گرفته شده در محصولات ال‌جی، تولید محصولات منحصر به فرد در کنار طراحی های بی‌نظیر می‌تواند یکی از منابع سرمایه‌گذاری در آینده محسوب شود. در سال 2014 شرکت ال‌جی ، شامل 4 واحد کسب و کار - سرگرمی های خانگی، موبایل، لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع و قطعات خودرو- با ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

ماشین لباسشویی جدید TWINWash ال‌جی

مهر 1396,03 سرویس خبری

با ماشین لباسشویی جدید TWINWash ال‌جی مدل WM-TW170CS_WM-T35MINI که به تازگی وارد بازار ایران شده است می‌توان همزمان دو سری لباس شست.در ماشین لباسشویی اصلی، لباس های معمولی با حجم بالا را بشویید، در حالی که Mini Wash در حال شست‌وشوی لباس های ظریف به صورت همزمان است.

صرفه‌جویی در زمان

زمان شستشوی لباس‌ها را به نصف کاهش دهید! برای لباس‌هایی که باید جدا از هم شسته شوند، شما می‌توانید تمام آنها را در یک زمان با سیستم منحصربه‌فرد لباسشویی TWINWash بشویید.

صرفه جویی در فضا

نیازی به فضای اضافی نیست. تنها Mini Wash را زیر لباسشویی اصلی قرار دهید.

۶ حرکت مختلف شست‌وشو

شست‌وشوی لباس ها با ۶ حرکت مختلف شستشو ۶Motion، مجموعه‌ای از حرکت‌های بهینه‌شده را برای انواع پارچه‌ها ارائه می‌دهد. بنابراین بالاترین عملکرد شستشو با کمترین میزان آسیب به لباس ها را خواهیم داشت.

فناوری  TurboWash 2.0

فناوری TurboWash با کاهش زمان شستشو تا ۳۰ دقیقه ، عملکرد شستشوی مشابهی را ارایه می دهد. قابلیت Twin Spray لباس‌ها را بهتر به مواد شویینده آغشته می کند. ویژگی «Atomizing Rinse Spray» پرفشار، آبکشی را در طول «مرحله شستشو» بهبود و سرعت می‌بخشد. ویژگی Centrifugal Motion  (حرکت گریز از مرکز) مواد شوینده را بهتر حل می‌کند.

قابلیت مکث برنامه و افزودن لباس

اگر فراموش کردید لباسی را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید، کافی است دکمه Pause را فشار دهید و اقلام موردنظر را اضافه کنید؛ چه جورابی کوچک باشد و یا کتی با سایز بزرگ. هرکدام از برنامه‌های شستشوی کتان، ترکیبی، شستشوی آسان، Speed 14  را انتخاب کرده باشید، درب لباسشویی طی فرآیند شستشو می‌تواند فوراً (تقریباً ظرف مدت ۳ ثانیه) باز شود.

فناوری بخار

سیکل شستشوی Allergiene همه مواد آلرژی‌زای متداول را از بین می‌برد. ویژگی Allergen Sanitization بوسیله بخار به درون الیاف پارچه نفوذ کرده تا آن را کاملاً پاک کند. ویژگی Allergen Dissolution از دمای بهینه برای حل کردن مواد آلرژی‌زای در لباس استفاده می‌کند. ویژگی Allergen Removal همه مواد آلرژی‌زا را طی مراحل آبگیری و آبکشی از بین می‌برد.

موتور باریک اینورتر دایرکت درایو

«موتور اینورتر دایرکت درایو» ال جی به‌طورمستقیم و بدون استفاده از تسمه و پولی به دیگ چسبیده است. قطعات مکانیکی کوچکتر اتلاف کمتر انرژی را تضمین می‌کنند که به همین دلیل عملکرد شستشو را بهبود بخشیده، و صدا و لرزش پایین، و همچنین دوام و صرفه‌جویی بیشتر را تضمین می‌نماید.

فناوری SmartThinQ

فناوری SmartThinQ این دستگاه را به بالاترین سطح در رده خود می‌رساند. ویژگی‌های هوشمند این دستگاه به شما امکان می‌دهد تا درهر مکان و زمانی شستشوی لباس‌های خود را انجام دهید. می‌توانید میزان مصرف انرژی را پیگیری کنید و با استفاده از Cycle Download طیف کاملی از سیکل‌های شستشوی جدید را در کل طول عمر این ماشین لباسشویی به آن اضافه نمایید.

موتور باریک اینورتر دایرکت درایو

در نتیجه ی کوچکترشدن ابعاد موتور و تناسب آن با Mini wash‏٬ کنترل دقیق وطول عمر بالای آن حاصل شده است.

سیستم عیب یابی هوشمند با  Smart Diagnosis

به شما کمک می‌کند که عیب‌ها را به‎‌سرعت و بدون نیاز به پشتیبانی فنی شناسایی و رفع کنید.

 

منبع: ال جی

TWINWashTWINWash ال‌جیTWINWash جدیدTWINWash لباسشوییTWINWash ماشینال‌جیال‌جی TWINWashال‌جی جدیدال‌جی لباسشوییال‌جی ماشینجدیدجدید TWINWashجدید ال‌جیجدید لباسشوییجدید ماشینلباسشوییلباسشویی TWINWashلباسشویی ال‌جیلباسشویی جدیدلباسشویی ماشینماشینماشین TWINWashماشین ال‌جیماشین جدیدماشین لباسشویی