در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

شعبه جدید خدمات موبایل ال‌جی

مهر 1396,03 سرویس خبری کالای دیجیتال

شرکت ال‌جی با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود به تازگی شعبه جدید خدمات موبایل خود را نزدیک پارک ساعی افتتاح کرده است. در این شعبه می‌توانید خدمات را به سریع‌ترین شکل ممکن و البته در محیطی دلپذیر و آرام دریافت کنید.

در این شعبه خدمات موبایل برای اولین بار در حضور شما  و با توضیحات کامل تکنسین مجرب و آموزش دیده شرکت مادیران انجام خواهد شد. همچنین برای راحتی هرچه بیشتر شما با افزایش تعداد تکنسین‌ها و برخورداری از انبارک اختصاصی و حضور بخش حسابداری، تمامی امور با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت.

در این شعبه هم‌زمان با تعمیر موبایل خود از مشخصات جدیدترین گوشی‌های موبایل ال‌جی اطلاع پیدا کرده و می‌توانید تجربه کار کردن با آنها را نیز داشته باشید. حتی می‌توانید در صورت نیاز به واحد فروش در همین ساختمان مراجعه و از قیمت‌ها و  امکان خرید نقد و اقساط  اطلاع پیدا کنید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از نظر نهایی کارشناس کنترل کیفیت و با داشتن زمان کافی برای تست دستگاه خود از تعمیر کامل آن مطمئن شوید.

 

منبع: ال جی

ال‌جیال‌جی جدیدال‌جی خدماتال‌جی شعبهال‌جی موبایلجدیدجدید ال‌جیجدید خدماتجدید شعبهجدید موبایلخدماتخدمات ال‌جیخدمات جدیدخدمات شعبهخدمات موبایلشعبهشعبه ال‌جیشعبه جدیدشعبه خدماتشعبه موبایلموبایلموبایل ال‌جیموبایل جدیدموبایل خدماتموبایل شعبه