در حال بارگذاری اطلاعات

-

ال جی

تکنولوژی‌ و فناوری‌های روز بکار گرفته شده در محصولات ال‌جی، تولید محصولات منحصر به فرد در کنار طراحی های بی‌نظیر می‌تواند یکی از منابع سرمایه‌گذاری در آینده محسوب شود. در سال 2014 شرکت ال‌جی ، شامل 4 واحد کسب و کار - سرگرمی های خانگی، موبایل، لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع و قطعات خودرو- با ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

ورود یخچال لوکس LG SIGNATURE InstaView به بازار ایران

مهر 1396,03 سرویس خبری

یخچال LG SIGNATURE InstaView یک محصول مبتکرانه و پیشرفته است که به تازگی وارد بازار ایران شده است و در نمایندگی‌های ال‌جی/گلدیران به فروش می‌رسد.برای اشاره به روحیه نوآورانه در یخچال LG SIGNATURE ، ال‌جی فناوری DOOR-in-Door اش که برنده جایزه شده است را با اضافه کردن ویژگی InstaView DOOR-in-Door یک گام به جلو برده و صنعت یخچال‌ها را متحول کرده است.

یخچال Door-in-Door هوشمند InstaView با معرفی ویژگی‌های متنوع و مناسب طراحی شده است. این یخچال دارای یک صفحه LCD 29 اینچی لمسی است که به محض اینکه دو ضربه روی آن بزنید مانند شیشه شفاف می‌شود.

قابلیت InstaView درب غیرشفاف Door-in-Door را با یک ضربه شفاف و فرانما می‌کند. سطح شفاف به مشتریان امکان می‌دهد تا داخل یخچال را بدون باز کردن درب آن ببینند تا از طریق محدود کردن هدررفت هوای سرد، در نهایت، به میزان زیادی در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.

یخچال Door-in-Door هوشمند InstaView قابلیت‌های متنوع ارتقا یافته دیگری نیز در اختیار شما می‌گذارد. ویژگی برچسب هوشمند به شما اجازه می‌دهد در پنل روی یخچال لیست مواد داخل یخچال را سازماندهی کنید و یا لیست کارهایی که  باید در طول روز انجام دهید را مدیریت کنید.

اعضای خانواده می‌توانند برای یکدیگر یادداشت بگذارند و لیست انجام کار روی صفحه نمایشگر یادداشت کنند. لنز ۲ مگاپیکسلی پانارومای بسیار عریض داخل یخچال، از داخل یخچال در زاویه‌های مختلف عکس می‌گیرد و آنها را به‌صورت بی‌سیم به گوشی هوشمند مورد نظر می‌فرستد. قابلیتی که برای افرادی که بدون لیست خرید به فروشگاه می‌روند بسیار کاربردی است.

خلاقانه‌تر از همه این است که قابلیت Auto Door Open (باز شدن درب به صورت خودکار) درب یخچال را با نزدیک شدن فرد به آن باز می‌کند تا دسترسی سریع و آسان را در زمانی که دستان شما پر از خریدهایی است که از فروشگاه داشتید فراهم کند.

یخچال LG SIGNATURE با کمپرسور خطی اینورتر ال‌جی نیرو می‌گیرد که به صورت خودکار ظرفیت سرمایش را بر حسب بار یخچال تنظیم می‌کند و به دلیل برخورداری از طراحی منحصربه‌‎فرد، اصطکاک داخلی را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، با ۱۰ سال ضمانت پشتیبانی می‌شود.

 

منبع: ال جی

InstaViewInstaView LGInstaView SIGNATUREInstaView ایرانInstaView بازارInstaView بهInstaView لوکسInstaView ورودInstaView یخچالLGLG InstaViewLG SIGNATURELG ایرانLG بازارLG بهLG لوکسLG ورودLG یخچالSIGNATURESIGNATURE InstaViewSIGNATURE LGSIGNATURE ایرانSIGNATURE بازارSIGNATURE بهSIGNATURE لوکسSIGNATURE ورودSIGNATURE یخچالایرانایران InstaViewایران LGایران SIGNATUREایران بازارایران بهایران لوکسایران ورودایران یخچالبازاربازار InstaViewبازار LGبازار SIGNATUREبازار ایرانبازار بهبازار لوکسبازار ورودبازار یخچالبهبه InstaViewبه LGبه SIGNATUREبه ایرانبه بازاربه لوکسبه ورودبه یخچاللوکسلوکس InstaViewلوکس LGلوکس SIGNATUREلوکس ایرانلوکس بازارلوکس بهلوکس ورودلوکس یخچالورودورود InstaViewورود LGورود SIGNATUREورود ایرانورود بازارورود بهورود لوکسورود یخچالیخچالیخچال InstaViewیخچال LGیخچال SIGNATUREیخچال ایرانیخچال بازاریخچال بهیخچال لوکسیخچال ورود