در حال بارگذاری اطلاعات

-

شاتل

شرکت توسعه مجازی شاتل، بزرگترین شرکت فارسی زبان در زمینه خدمات طراحی و توسعه وب سایت در سطح جهان می باشد. این شرکت با توجه به تجربه چندین ساله و با استفاده از متخصصین حرفه ای خود در کشور کانادا و ایران (که مجموعه ای از بهترین متخصصین در رشته خود را تشکیل می دهند ) هدف اصلی را ارائه بهترین کیفیت کاری...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

فراخوان شناسایی و حمایت از مشاوران (فنی و مهندسی) داخلی

مرداد 1396,18 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات، برای تکمیل کادر فنی خود و با هدف شناسایی و حمایت از مشاوران داخلی، قصد دارد از میان متخصصان واجد شرایط، مشاور خدمات فنی و مهندسی انتخاب کند.

بر این اساس از افراد و متخصصان فعال در این حوزه که مایل‌اند با مجموعه‌ای پیش‌رو و خلاق همکاری کنند، دعوت می‌شود، درخواست و خلاصه‌ای از تجربه‌های حرفه‌ای و تخصصی خود را حداکثر تا تاریخ ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ به نشانی rt-purchase@rasana.net ارسال کنند.

منبع: شاتل

 

(فنی(فنی از(فنی حمایت(فنی داخلی(فنی شناسایی(فنی فراخوان(فنی مشاوران(فنی مهندسی)(فنی وازاز (فنیاز حمایتاز داخلیاز شناساییاز فراخواناز مشاوراناز مهندسی)از وحمایتحمایت (فنیحمایت ازحمایت داخلیحمایت شناساییحمایت فراخوانحمایت مشاورانحمایت مهندسی)حمایت وداخلیداخلی (فنیداخلی ازداخلی حمایتداخلی شناساییداخلی فراخوانداخلی مشاورانداخلی مهندسی)داخلی وشناساییشناسایی (فنیشناسایی ازشناسایی حمایتشناسایی داخلیشناسایی فراخوانشناسایی مشاورانشناسایی مهندسی)شناسایی وفراخوانفراخوان (فنیفراخوان ازفراخوان حمایتفراخوان داخلیفراخوان شناساییفراخوان مشاورانفراخوان مهندسی)فراخوان ومشاورانمشاوران (فنیمشاوران ازمشاوران حمایتمشاوران داخلیمشاوران شناساییمشاوران فراخوانمشاوران مهندسی)مشاوران ومهندسی)مهندسی) (فنیمهندسی) ازمهندسی) حمایتمهندسی) داخلیمهندسی) شناساییمهندسی) فراخوانمهندسی) مشاورانمهندسی) ووو (فنیو ازو حمایتو داخلیو شناساییو فراخوانو مشاورانو مهندسی)