در حال بارگذاری اطلاعات

-

شاتل

شرکت توسعه مجازی شاتل، بزرگترین شرکت فارسی زبان در زمینه خدمات طراحی و توسعه وب سایت در سطح جهان می باشد. این شرکت با توجه به تجربه چندین ساله و با استفاده از متخصصین حرفه ای خود در کشور کانادا و ایران (که مجموعه ای از بهترین متخصصین در رشته خود را تشکیل می دهند ) هدف اصلی را ارائه بهترین کیفیت کاری...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

گردهمایی سالانه گروه شرکت های شاتل در فروردين 1396

فروردین 1396,25 سرویس خبری

گردهمایی سالانه گروه شرکت های شاتل با حضور اعضای این خانواده بزرگ و مهمانان ویژه مراسم برای نهمین سال متوالی برگزار شد.روز جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ گردهمایی سالانه این شرکت به رسم هر سال با حضور بیش از هزار و دویست نفر از کارکنان دفتر مرکزی و نمایندگان از سراسر کشورر برگزار شد.

این همایش هر سال با هدف مرور عملکرد سالانه و تشریح برنامه‌های سال پیش رو برگزار می‌شود.
در این مراسم، احمد نخجوانی، مدیرعامل گروه شرکت های شاتل ضمن تشریح عملکرد گروه در سال ۱۳۹۵ و ارایه اخبار نویدبخش از توسعه حضور شاتل در سراسر کشور و راه‌اندازی بیش از ۴۰۰ دفتر نمایندگی در این سال، بر تلاش جدی‌تر برای توسعه فعالیت‌ها در سال جدید تاکید کرد.

نخجوانی سال ۹۵ را سالی پرفراز و نشیب و همراه با موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ برای شاتل توصیف کرد و در ادامه با اشاره به توسعه منابع و زیرساخت‌های شاتل از شروع ارایه محصولات و خدمات جدیدی که علاوه بر تکمیل سبد خدمات به رضایت‌مندی بیش از پیش کاربران منجر می‌شود، خبر داد.
مدیرعامل شاتل تداوم رشد کاربران در سراسر کشور، پوشش موثر پشتیبانی فنی در استان‌ها و افزایش رضایت‌مندی مشتریان را از دیگر دستاوردهای سال ۹۵ برشمرد.
نخجوانی در پایان سخنرانی خود ضمن اشاره به دستاوردهای بزرگی همچون دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان، دریافت تندیس طلایی برند محبوب مصرف کنندگان و حفظ سهم بازار در شرایط سخت رقابتی، سال پیش رو را سالی پر تلاش و پرنشاط توصیف کرد و از همه کارکنان دعوت کرد تا با تلاشی دوچندان به فعالیت پوینده خود در سال ۹۶ ادامه دهند.
پس از مرور عملکرد گروه، حسن شانه ساززاده، رییس هیات مدیره شاتل، چشم انداز فعالیت‌های سال آینده را با تاکید بر برنامه‌های سال ۱۳۹۵ به تصویر کشید.

در این سخنرانی وی با اشاره به تلاش‌های شاتل در دریافت مجوزهای جدید و افزودن خدمات جدید تلفن شاتل، سیم‌کارت شاتل و شاتل موبایل سال ۹۶ را سال تحقق اهداف بلندمدت شاتل در تبدیل شدن به یک اپراتور تله‌کام توصیف کرد.
در ادامه شانه‌ساززاده با تاکید بر به کارگیری عزم گروهی برای محقق شدن اهداف گروه در بخش خدمات MVNO و شاتل موبایل، ابراز امیدواری کرد که در سال جدید گام‌های موثری برای تحول‌های عظیم در زمینه ارایه محصولات و خدمات جدید برداشته شود.
در پایان رییس هیات مدیره شاتل از همه اعضای خانواده شاتل خواست که با توجه به قراردادهای مشارکت، پروژه‌های جدید و گشوده شدن دریچه‌های جدید برای توسعه کسب و کار، تلاش دوچندان خود را برای به تصویر کشیدن همه شایستگی‌ها و توان‌مندی‌های این خانواده بزرگ به کار گیرند.
افزون بر این امسال نیز همچون سال های گذشته این گردهمایی، مجالی بود برای دیدار، گفت و گو و تبادل نظر میان کارکنان، مدیران و دیگر اعضای این خانواده بزرگ. در بخش هایی مختلف برنامه اعضای گروه که از سراسر کشور گرد هم آمده بودند.

منبع: شاتل

13961396 در1396 سالانه1396 شاتل1396 شرکت1396 فروردين1396 گردهمایی1396 گروه1396 هایدردر 1396در سالانهدر شاتلدر شرکتدر فرورديندر گردهماییدر گروهدر هایسالانهسالانه 1396سالانه درسالانه شاتلسالانه شرکتسالانه فروردينسالانه گردهماییسالانه گروهسالانه هایشاتلشاتل 1396شاتل درشاتل سالانهشاتل شرکتشاتل فروردينشاتل گردهماییشاتل گروهشاتل هایشرکتشرکت 1396شرکت درشرکت سالانهشرکت شاتلشرکت فروردينشرکت گردهماییشرکت گروهشرکت هایفروردينفروردين 1396فروردين درفروردين سالانهفروردين شاتلفروردين شرکتفروردين گردهماییفروردين گروهفروردين هایگردهماییگردهمایی 1396گردهمایی درگردهمایی سالانهگردهمایی شاتلگردهمایی شرکتگردهمایی فروردينگردهمایی گروهگردهمایی هایگروهگروه 1396گروه درگروه سالانهگروه شاتلگروه شرکتگروه فروردينگروه گردهماییگروه هایهایهای 1396های درهای سالانههای شاتلهای شرکتهای فروردينهای گردهماییهای گروه