در حال بارگذاری اطلاعات

-

درسا چرم

برند درسا از سال 1371 آغاز به کار کرد. در سال 1379 با این نام به ثبت رسید و کارخانه صنعتی به وسعت 2000 متر مربع راه اندازی نمود و تا سال 1386 بیستمین فروشگاه زنجیره ای خود را افتتاح کرد. در سال 1391 موقعیت خود را به عنوان برند “درسا، چرم و لوکس” تثبیت کرد. برند درسا دارای پرسنل جوان و خلاقی است ک...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

کانن و فقدان نوآوری در دوربین‌های جدید آن

معرفی بهترین ساعت های هوشمند سال 2017

جشنواره عضویت در خانواده مارال چرم

هدیه پاییزی نوین چرم

بازدید دکتر شریعت مداری از غرفه مارال

افتتاح چرم درسا در مرکز خرید بزرگ سانا

اردیبهشت 1396,24 سرویس خبری

رویداد فراموش نشدنی دیگری در تاریخ درسا رقم خورد
چندی است که در خیابان شهید اندرزگو واقع در تهران، نگینی به نام مجتمع تجاری سانا خوش می درخشد. درون این مجتمع افسانه ای، شهری است متشکل از برندهای بی نظیر که در کنار یکدیگر مجموعه ای گرانبها را به وجود آورده اند.
در میان برندهای معتبر دنیا، فروشگاه درسا به طرز حیرت انگیزی خود نمایی می کند. فروشگاهی که با نمای دل ربایش هر رهگذری را به سکوت و تماشا دعوت می نماید و وسوسه ی بازدید از داخل فروشگاه را به ارمغان می آورد.
زیبایی این فروشگاه حاصل تفکر برندی است که سعی دارد حس خوبی را به ایرانیان منتقل نماید و بدین جهت ازبهبود فضای فروشگاهی، جزئیات استفاده شده در فروشگاه، عطر فضا، برخورد فروشندگان و …. بهره می گیرد و برای دستیابی به این مهم به فراهم آوردن امکاناتی جهت تحقق این هدف اهتمام می ورزد.

منبع: سایت درسا

افتتاحافتتاح بزرگافتتاح چرمافتتاح خریدافتتاح درافتتاح درساافتتاح ساناافتتاح مرکزبزرگبزرگ افتتاحبزرگ چرمبزرگ خریدبزرگ دربزرگ درسابزرگ سانابزرگ مرکزچرمچرم افتتاحچرم بزرگچرم خریدچرم درچرم درساچرم ساناچرم مرکزخریدخرید افتتاحخرید بزرگخرید چرمخرید درخرید درساخرید ساناخرید مرکزدردر افتتاحدر بزرگدر چرمدر خریددر درسادر سانادر مرکزدرسادرسا افتتاحدرسا بزرگدرسا چرمدرسا خریددرسا دردرسا سانادرسا مرکزساناسانا افتتاحسانا بزرگسانا چرمسانا خریدسانا درسانا درساسانا مرکزمرکزمرکز افتتاحمرکز بزرگمرکز چرممرکز خریدمرکز درمرکز درسامرکز سانا